Strona 44 z 83 PierwszyPierwszy ... 343536373839404142434445464748495051525354 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 431 do 440 z 822

Temat: Coś o gazowaniu V6 ...

  1. #431
    Użytkownik Ogier Avatar lukasz169
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    156 2.5 V6
    Postów
    151

    Domyślnie

    Witam. Na przyszły tydzień planuję montaż instalki do 2.5 V6 i chciałem zapytać o pare rzeczy bardziej doświadczonych. Pan który będzie mi to zakładał zaproponował parownik KME Gold - powinien się sprawdzić w busso? Wtryski pójdą Barracudy. Jeszcze zastanawiam się nad przewodami, Pan zaproponował faro, jaka średnica powinna być do 2.5 V6? Czy jest w ogóle jakaś różnica pomiędzy faro a miedzią poza tym że faro łatwiej się kładzie?

  2. #432
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Barracudy są bardzo dobre, faro jak pamiętam 13, ale nad tym goldem to bym się zastanowił... może czerwony AC R01?

    PS
    Daj gaziarzowi zdjęcia jak wiercić kolektor, a i nie zapomnij wielozawór extra.
    Ostatnio edytowane przez aro_1977 ; 15-06-2015 o 09:26

  3. #433
    Użytkownik Ogier Avatar lukasz169
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    156 2.5 V6
    Postów
    151

    Domyślnie

    Tak mi coś świtało że gold do busso tak średnio ale nie pamiętam z jakiego powodu. A co myślicie o Romano? Trochę o nim poczytałem i same pochwały... A co do wiercenia kolektora to nie mam obaw bo od tego Pana wyszło już kilka busso i jest to zrobione tak jak być powinno

    A ten wielozawór extra to masz na myśli żeby wyjście było na 8mm?
    Ostatnio edytowane przez lukasz169 ; 15-06-2015 o 09:38

  4. #434
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Co do przewodów - do i ze zbiornika 8mm. Czy łatwiej sie kładzie? Nie łatwiej bo promień gięcia jest większy, nie pamięta kształtu, średnica zewnętrzna jest większa, ceny kształtek i złączek są większe. Ale nie załamiesz sobie przewodu przy zaginaniu, nie zaciśniesz światła przewodu przy złączce i chyba jednak trudniej go uszkodzić. Ja mam faro i żyję.
    I jeszcze sterownik - jak jesteś fanem aplikacji mobilnych - to zwróć na to uwagę - tech ma, stag na razie tylko nowsze sterowniki.
    A co do parownika - z kme gold to "tygrysy" robią kanapki - więc musisz mieć dwa lub kupić kanapke od razu, starsze acr01 - były skargi na te reduktory, ja mam Niko - jeden nie za duży i robi za dwa goldy. Reduktor tłokowy a nie membranowy więc ci nic nie zesztywnieje z wyjatkiem tego co powinno (wieczorem).
    Ostatnio edytowane przez r-sokol ; 15-06-2015 o 09:44
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  5. #435
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Kanapkę robiło się z 2 TURów bo maja dobrą termikę ale słabiej ciśnieniowo. Gold ma fatalną termikę ale stabilne ciśnienie. Poczekaj na GOLD GT

  6. #436
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    ...albo zainwestuj w Niko. Nie najtańszy kawał numerycznie, precyzyjnie obrabianego aluminium. Żaden g..ny odlew. Od trzech lat nie zaglądałem - a szkoda bo bardzo ładny jest. Obrobiłby i GTA sam jeden. A fotki reduktora masz w poście #181 na 19 stronie
    Ostatnio edytowane przez r-sokol ; 15-06-2015 o 10:09
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  7. #437
    Użytkownik Romeo Avatar dawidmk7
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Łaziska Górne
    Auto
    166 2.5 V6 Distinctive 00r.
    Postów
    567

    Domyślnie

    Ja nie polecam golda do busso. Mam u siebie i zaobserwowałem w okresie zimowym wyżej wspomniany problem z termiką.

  8. #438
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Acr01 nie daje rady cisnieniowo w v6. Ogarnia r6 w bmw ale nie v6 w alfie. No chyba ze jeździ sie do 4krpm

  9. #439
    Użytkownik Ogier Avatar lukasz169
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    156 2.5 V6
    Postów
    151

    Domyślnie

    Kurde naczytałem się o tych reduktorach, każdy ma swoje wady i zalety i teraz mam taki mętlik że już sam nie wiem co wsadzić w auto Myślałem też o kme twin czyli kanapce ale czy to nie przesada do 2.5?

  10. #440
    Użytkownik Embrion Avatar patryk.mk1
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Biała (okolice Wronek,Wielenia)
    Auto
    AR 156 1.8 TS + LPG Manual 1998r. Rosso. Alfa Roemo 166 Ti 3.2 v6 2004r.
    Postów
    17

    Domyślnie

    akurat podepnę sie do rozmowy o KME, za miesiąc planuje założyć instalacje do Busso 3.2 w firmie Pitec w Poznaniu, i zrobili mi oferte za 4 tys z następującymi podzespolami:
    STAG 300 ISA2,
    wtryskiwacze Dragon
    reduktor KME GOLD,
    wielozawór Tomasetto AT-02 Extra,
    elektrozawór KME GOLD,
    Filtr fazy lotnej ZWM CZAJA FL01P

    jaki wybrac redultor do 240 koni, cena nie gra roli za instalacje

Podobne wątki

  1. [159] coś rzęzi przy gazowaniu
    Utworzone przez olo_84 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-10-2014, 16:42
  2. na luzie przy gazowaniu dobija mi kilometry na komputerze.
    Utworzone przez patryk0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-04-2011, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory