Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Temat: Rozrząd

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    E46 330Ci '02.
    Postów
    99

    Domyślnie

    Przy wymianie rozrządu należy wymienić również pasek zębaty wałków wyrównoważających z rolką czy wystarczy wymienić tylko pasek rozrządu? Wariatora nie będę wymieniał jak na razie, jest cicho, słychać tylko przez 1-2s po odpaleniu zimnego po całej nocy stania, ubytków mocy również nie ma w czasie jazdy ani innych objawów.

  2. #12
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    Nie słychać, ale jednak słychać, ciekawy tok rozumowania . To w takim razie paska wałka wyr.tez nie musisz.

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    E46 330Ci '02.
    Postów
    99

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarek1986 Zobacz post
    Nie słychać, ale jednak słychać, ciekawy tok rozumowania . To w takim razie paska wałka wyr.tez nie musisz.
    Za chamskie odpowiedzi podziękuję. W czasie jazdy nie słychać wariatora, ale podczas zimnego odpalenia przez chwilę tak. Mam nadzieję, że wystarczająco jasno wytłumaczyłem. Pytanie o pasek wynika z tego, że niektóre "kompletne rozrządy" są razem z paskiem wałków wyrównoważających + rolka, a niektóre bez tego paska.

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar adrian85
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTDm
    Postów
    207

    Domyślnie

    wymieniając rozrząd wymienia sie pasek, wariator, rolki, napinacz i pompe wody

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    E46 330Ci '02.
    Postów
    99

    Domyślnie

    Ok, dzięki Zostawiłem auto u mechanika na wymianę kompletnego rozrządu z wariatorem JEDNAK i olejem

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    E46 330Ci '02.
    Postów
    99

    Domyślnie

    Cytat Napisał nieskazitelny Zobacz post
    Ok, dzięki Zostawiłem auto u mechanika na wymianę kompletnego rozrządu z wariatorem JEDNAK i olejem
    Za całość, rozrząd, wariator, olej liqui moly, płyn chłodniczy, uszczelka pokrywy zaworów wyniosło mnie to 2650zł. Dużo?

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar BellaMia
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    POMORSKIE
    Auto
    Alfa Romeo MITO 1.4 TB MA 135 KM TCT + LPG, Rosso
    Postów
    292

    Domyślnie

    Sporo....
    Chyba, że robiłeś w serwisie?!
    BYŁY:
    Fiat 126 p, 1986;
    VW POLO II, 1.0, 1988;
    Seat Ibiza 1.2 system Porsche, 1991;
    Audi A4 1.9 TDI, 1996;
    Renault Megane 1.9 DCi, 2002;
    Ford Focus I 1.8 TDCi, 2003;
    Alfa Romeo 147 FL 1.9 JTDm, 2007
    Alfa Romeo 147 FL 1.6 TS + LPG, 2007 Rubino

    Alfa Romeo MITO 1.4 TB MA 135 KM TCT + LPG, 2010 Rosso
    JEST:

    Fiat QUBO 1.4 77 KM LPG 2014 r.
    "Ludzie żyją stereotypami - ja jeżdżę Alfą!"

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    E46 330Ci '02.
    Postów
    99

    Domyślnie

    Cytat Napisał BellaMia Zobacz post
    Sporo....
    Chyba, że robiłeś w serwisie?!
    Sam wariator ponad 1100zł. Mechanik ten ma jakieś kiepskie ceny części... Po 16 będę odbierał to przejrze co było wymienione dokładnie.

    U mechanika poleconego mi przez kolegę. Ale widzę, że mechanik chyba ma kiepskie ceny części albo jakiś % dostaje od nich.

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez nieskazitelny ; 26-06-2015 o 12:47

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar lutek26
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    147 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    1100 zl za wariator.Niezła cena.W zeszłym roku kupiłem org.nowy za 400zl.Potem trochę podrożały ale nie do takiej astronomicznej ceny jak twoja
    http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5483202203
    Zmień mechanika bo ten droższy od ASO..Max cena za tą usługę powinna być 1200-1400

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    E46 330Ci '02.
    Postów
    99

    Domyślnie

    1200-1400 to wychodzi bez wariatora. Części są z RK Niedziałek, kompletny rozrząd bez wariatora za same części wyszło około 864,46zł. Paski Gates, napinacze INA, pompa wody Doltz. Do tego wymieniony filtr oleju, filtr powietrza, pasek alternatora, uszczelka pokrywy zaworów, płyn chłodniczy oraz olej...niestety zamiast Liqui Moly HIGH TECH dostałem kur. Top Tech, a zaznaczałem odnośnie tego...No i wariator 1130,32 zł. Mam nauczę na przyszłość, żeby samemu kupić części i do mechanika się dopiero zgłosić.

Podobne wątki

  1. Rozrząd w 2.0 JTS
    Utworzone przez pawelcali w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 14-05-2015, 19:48
  2. Rozrząd
    Utworzone przez ukasz6200 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 11-03-2014, 18:57
  3. [33] Rozrząd !!
    Utworzone przez Pol3wa w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-11-2010, 23:25
  4. Rozrząd
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-10-2009, 07:25
  5. [146] Rozrząd 2.0 TS
    Utworzone przez Tipo14000 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-06-2009, 15:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory