Strona 8 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 102

Temat: Jaki motor wybrać?

  1. #71
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    a ja sądzę że Ty tak po prostu na przekór starasz się to wmówić każdemu kto pyta o ten silnik
    A może po prostu staram się zaoszczędzić komuś nerwów i pieniędzy? Pewnie że robię to trochę (TROCHĘ!) na przekór, bo przecież Piii Piii nie napiszą o jego wadach, bo po co!
    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    ma swoje bolączki jak każdy inny silnik to nie jest żadną tajemnicą
    Ma trochę więcej bolączek niż "każdy inny silnik". A tajemnicą to może nie jest dla Ciebie czy dla mnie, bo dla innych chyba jednak jest:
    Cytat Napisał Czarny Kocur Zobacz post
    dzięki za info na co zwracać uwagę przy wyżej wymienionych motorach
    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    nie jest tutaj żadnym moderatorem
    OK, ale wcześniej był...
    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    błąd w obsłudze silnika
    Błąd w obsłudze byłby gdybyś zamiast oleju napchał do miski siana. Te silniki są po prostu z plasteliny i chyba nic w nich nie jest odporniejsze na zużycie niż u konkurencji!
    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Są bardziej awaryjne silniki od TSa 16V
    Taaa... Jak sam kiedyś zauważyłeś, bardziej wujowe jest rozwinięcie tego silnika - czyli JTS.
    Może podasz kilka konstrukcji o podobnych mocach/pojemnościach i produkowanych w tym samym czasie co 155 16V z bardziej awaryjnymi "benzynami".
    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Żadne twoje przykłady bikemarka
    Kiedyś zrobiłem listę osób "z przekręconą panewką" ale "komuś" się ona nie spodobała i... zniknęła z forum. Zresztą jest tyle przykładów przekręconych panewek, że chyba nie mam sensu żebyś starał się je wszystkie podważyć.
    Dobrej nocy!

  2. #72
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ŁukaszALFAlow
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Chrzanów/Regulice
    Auto
    159 1.9 jts, 156 1.9 jtd SP1
    Postów
    400

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    A może po prostu staram się zaoszczędzić komuś nerwów i pieniędzy? Pewnie że robię to trochę (TROCHĘ!) na przekór, bo przecież Piii Piii nie napiszą o jego wadach, bo po co!

    Ma trochę więcej bolączek niż "każdy inny silnik". A tajemnicą to może nie jest dla Ciebie czy dla mnie, bo dla innych chyba jednak jest:

    OK, ale wcześniej był...
    Błąd w obsłudze byłby gdybyś zamiast oleju napchał do miski siana. Te silniki są po prostu z plasteliny i chyba nic w nich nie jest odporniejsze na zużycie niż u konkurencji!

    Taaa... Jak sam kiedyś zauważyłeś, bardziej wujowe jest rozwinięcie tego silnika - czyli JTS.
    Może podasz kilka konstrukcji o podobnych mocach/pojemnościach i produkowanych w tym samym czasie co 155 16V z bardziej awaryjnymi "benzynami".
    Kiedyś zrobiłem listę osób "z przekręconą panewką" ale "komuś" się ona nie spodobała i... zniknęła z forum. Zresztą jest tyle przykładów przekręconych panewek, że chyba nie mam sensu żebyś starał się je wszystkie podważyć.
    Dobrej nocy!
    muszę przyznać ze kolega ma racje ,moim zdaniem to oprócz boxera, ts jest bardzo awaryjną konstrukcją i przypuszczam ze jak kolega nie jest miłośnikiem AR to w niedługim czasie będzie następnym niezadowolonym użytkownikiem belli, nie czarujmy się mało który silnik przekręca tak panewki jak ts ,mam ts i już dużo z nim przeżyłem,jak się dba to się ma, tylko problem w tym że 80% na rynku to padaki, jedyne dobre silniki w alfach to busso i jtd, i doradzam kolego kupić diselka i cieszyć się z alfy

  3. #73
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    A może po prostu staram się zaoszczędzić komuś nerwów i pieniędzy? Pewnie że robię to trochę (TROCHĘ!) na przekór, bo przecież Piii Piii nie napiszą o jego wadach, bo po co!
    Zaoszczędzisz nerwów pisząc takie na wyrost nieprawdziwe opinie
    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Ma trochę więcej bolączek niż "każdy inny silnik". A tajemnicą to może nie jest dla Ciebie czy dla mnie, bo dla innych chyba jednak jest:
    Czyli jaka wada jest w TSach???panewki i tylko ta wada jest dokuczliwa i to nie we wszystkich TSach nic więcej poważnego napisać nie mozna

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Błąd w obsłudze byłby gdybyś zamiast oleju napchał do miski siana. Te silniki są po prostu z plasteliny i chyba nic w nich nie jest odporniejsze na zużycie niż u konkurencji!
    Nie bład jest taki że silnik jest eksploatowany na wypierdzianym oleju to przede wszystkim. Z plasteliny !!!!!!!!! zastanów sie co za pierdoły piszesz i jak to wiarygodnie wyglada
    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Taaa... Jak sam kiedyś zauważyłeś, bardziej wujowe jest rozwinięcie tego silnika - czyli JTS.
    Może podasz kilka konstrukcji o podobnych mocach/pojemnościach i produkowanych w tym samym czasie co 155 16V z bardziej awaryjnymi "benzynami".
    Jest tego od groma od silników VW, Forda cz francuskich benzynek, każdy ma swój czuły punkt. Tak, osobiście wolę TSa od JTSa
    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Kiedyś zrobiłem listę osób "z przekręconą panewką" ale "komuś" się ona nie spodobała i... zniknęła z forum. Zresztą jest tyle przykładów przekręconych panewek, że chyba nie mam sensu żebyś starał się je wszystkie podważyć.
    Dobrej nocy!
    Jak zrobisz listę ludzi zadowolonych z TSa a jest tych ludzi sporo to dla równowagi i pełnej opinii powiesimy jedną i drugą
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 08-07-2015 o 17:48

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #74
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Czyli jaka wada jest w TSach???panewki i tylko ta wada jest dokuczliwa i to nie we wszystkich TSach nic więcej poważnego napisać nie mozna
    Panewki, pasek rozrządu, marne czujniki, wariat wytrzymujący śmieszne przebiegi (czy przypadkiem Włosi nie awanturowali się w tej sprawie i nie pisali jakichś petycji?).

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    bład jest taki że silnik jest eksploatowany na wypierdzianym oleju
    A cóż to znaczy? Obstawiam, że jesdnak większość osób stosuje się do zaleceń spod maski...
    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Jest tego od groma
    No to walnij kilka przykładów. Chętnie poczytam o tych wynalazkach
    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Jak zrobisz listę ludzi zadowolonych z TSa a jest tych ludzi sporo to dla równowagi i pełnej opinii powiesimy jedną i drugą
    Eeee tam! Moderator napisał, że nie chce mu się moderować (!) i usunął listę!! Jak chcesz to zrób (może nie usuną), ja się dopiszę. A równowagi i tak nie będzie bo większość niezadowolonych z tego wytworu włoskiej inżynierii dawno opuściło forum ah.

  5. #75
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Zdecydowanie to co piszesz to wierutne bzdury
    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Panewki, pasek rozrządu, marne czujniki, wariat wytrzymujący śmieszne przebiegi (czy przypadkiem Włosi nie awanturowali się w tej sprawie i nie pisali jakichś petycji?).
    Panewki to jedyny problem w tym motorze a jak jestes bardziej uswiadomiony co do dobieranej oliwy do silnika to i problemu raczej nie będzie. Reszta spraw wymienionych to się nie osmieszaj gdzie tu masz problem. Powiem ci jedno, przestań bajdurzyć bo gówno sie znasz nawet na tym silniku którego krytykujesz zawzięcie, nie czytaj niemieckiej prasy i pierdołowatych blogów płaczących maniaków motoryzacji którzy uważają że są samochody które sie nie psują. Zero wiedzy praktycznej i jak widac teoretycznej i komu TY chcesz doradzać przy wyborze silnika?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #76
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Czyli co konkretnie jest bzdurą? Pewnie zaraz będziesz opowiadał, że na forum logują się niemieccy szpiedzy piszący o wymienionych przeze mnie przypadłościach. Zresztą o ile pamiętam (czyli zaznaczam, że mogę się mylić) to sam pisałeś albo (ktoś inny, ale ktoś pisał), że padające czujki to nie wina Włochów, bo to niemieckie konstrukcje.
    Dalej czekam abyś wymienił te fajansiarskie silniki, które są gorsze nawet od TS-a 16V.

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Zero wiedzy praktycznej i jak widac teoretycznej i komu TY chcesz doradzać przy wyborze silnika?
    Jeździłem i jeżdżę autami z innymi silnikami i wiesz co? Jeszcze z takim dziadostwem się nie spotkałem! I nie wyskakuj mi z takim tekstami, bo w przeciwieństwie do niektórych tutaj, nie jestem ślepo zapatrzony w "jedyną słuszną markę"! Markę, która od wielu, wielu lat buduje tak marne samochody, że bez pomocy z zewnątrz dawno by zdechła.
    Dobranoc!

  7. #77
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Tak jezdziłeś taczką jednokołową a potem dwukołową. Patrzą co wypisujesz za brednie o jedynej słusznej marce i wklejając głupkowate blogi na tym forum sądzę ża na dokładkę upatrzyłes sobie silnik do krytykowania abyskompletować postać krzyżowca, wysłannika boga aby naprostować biedaczków z Alfy Romeo jakimi to oni śmieciami z plasteliny jeżdzą.
    O czym z Tobą dyskutować?? na pewno nie o motoryzacji bo na tym się nie znasz.

    Prawie każdy twój post świadczy o twoim włoskim kompleksie
    Nie podoba się? to przerzuć się ze swoimi śmieciowymi blogami na inne forum tutaj nie bedzie tolerowane trollowanie

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #78
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar esco1982
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    AR 166 3.0 V6 99r.,Fiat Tipo 1.4 T JET 2017
    Postów
    759

    Domyślnie

    Miałem już nic nie pisać ale nie mogłem się powstrzymać:
    Wielki znawca Omron8 pewnie kupił 155 z TS w opłakanym stanie (bo za bardzo biedaczek się na samochodach nie zna) i poprostu przekręcił silnik i myśli że każdy TS tak skończy.
    Powiedz mi wielki znawco TS jak można przekręcic panewkę mając:
    1. porządny olej i stan oleju na max
    2. odpowiednie cisnienie oleju (sprawna pompa oleju)
    3. silnik rozgrzany do temp. roboczej

    Pytasz o inne silniki z wadami :
    1. Ecotec od Opla - zrywanie paska rozrządu, duże spalanie oleju, zwór recylkulacji spalin
    2. Silniki które lubią spalić olej a co za tym idzie jest większe prawdopodobieństwo zatarcia ich:
    ZETEC(1.6 90KM potrafi spalić na mieście 12l), DURATEC, VTEC.....

    O najnowszych silnikach koncernu VAG już nie wspomnę.....
    AR 146 1.4 BOXER, AR 147TI 1.6 TS, AR 166 3.0 V6

  9. #79
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Nie podoba się? to przerzuć się ze swoimi śmieciowymi blogami na inne forum
    Pewnie tak zrobię. Póki co poproszę kolejny raz mój wielki motoryzacyjny autorytet, czyli Ciebie, o wymienienie tych konstrukcyjnych bubli.
    Cytat Napisał esco1982 Zobacz post
    Powiedz mi wielki znawco TS jak można przekręcic panewkę mając
    Taki bystrzak z ciebie i nie dałeś rady wymóżdżyć?
    - panewki wykonane z ulubionego przez Włochów stopu - gównolitu

    Cytat Napisał esco1982 Zobacz post
    sprawna pompa oleju
    Uważasz, że sprawna pompa oleju musi zapewnić właściwe ciśnienie w całym układzie??
    Uważasz, że nawet sprawna pompa oleju musi dawać wystarczające ciśnienie (złe wyliczenia)?

    Cytat Napisał esco1982 Zobacz post
    Pytasz o inne silniki z wadami
    Nie.

    - - - Updated - - -

    Powtórzę jeszcze raz:
    SPACER KOLEGO! SPACER!

  10. #80
    ViP Znawca Avatar Rigidigi
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    SB oraz WX..Y
    Auto
    166 Q2 2.5 V6, była 145 1.6TS, była 147 1.6TS
    Postów
    1,108

    Domyślnie

    Nie idzie tego czytać. Jak bardzo trzeba mieć zryty beret, żeby takim jadem jechać na silnik o którym się tylko czytało..

    Gdybym nie czytał forum, to bym myślał, że to najlepsze silniki na świecie. Praktycznie bezawaryjne. To forum i takie pajace jak omron8 uświadamiają nieświadomych, że TS to badziew.

    Ale pewno jestem tym wylosowanym w totolotka, któremu TS się nie chce zepsuć, panewka się nie chce przekręcić, a rozrząd jeb...ć. I to w dwóch TSach.

    Pójdę dam datki do kościoła, żeby i nad omronem Bóg się zlitował i żeby uwolnił go od nas grzeszników lubiących ryzyko obcowania z TSem. Ile biedak czasu marnuje na nas głupich, żebyśmy tym nie jeździli, odstawili do szopy i poszukali czegoś normalnego sprawnego bez przepływomierzy Boscha, zrobionego z czegoś bardziej ambitnego niż gównolit. Naprawdę podziwiam ile pracy trzeba włożyć, żeby napierdolić ponad 2k postów o niczym, jakie trzeba mieć zacięcie i dużo wolnego czasu.

    Wrócę do domu i oblecę swoją alfę biało czerwoną taśmą, żeby nikt się nie zbliżał i dam ostrzeżenie: uwaga Alfa z TSem, uwaga na nisko przelatujące panewki.

    Wnoszę petycję, aby pod nickiem omron8 był dopisek "zbawca". Jeśli się nie da to po prostu "pajac"

Podobne wątki

  1. [159] Jaki mam motor 136 & 150 zgłupiałem.
    Utworzone przez Pawelek_S w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-11-2014, 00:21
  2. [159] Jaki wybrać EGR???
    Utworzone przez xdj1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 02-10-2012, 13:27
  3. [159] Jaki motor polecacie w 159 1.9 JTS czy 1.9 JTD(150 KM)?
    Utworzone przez makowiec w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 12-02-2012, 17:56
  4. [159] Jaki motor wybrać, 1.9/120km czy 1.9/150km
    Utworzone przez Adrian_K w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-01-2011, 15:00
  5. jaki motor?
    Utworzone przez xxxx w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 06-07-2010, 00:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory