Odczyty temperatury podane są tutaj z MES'a, o wskaźniku wspomniałem tylko dla pokazania, że akurat w moim przypadku jego odczyty są całkiem realne.
Podczas jazdy wygląda to tak, że jak silnik dobije do 92-93 stopni, to później temperatura już tylko rośnie aż osiągnie 99 stopni i włącza się wiatrak. Wiatrak zbija do 94-95 (przy stałej prędkości 120-140 km/h tak to wygląda i dokładnie tak samo jadąc przez miasto do 3,5 tys. obrotów). Czasami zejdzie poniżej tych 94 stopni, ale to powiedzmy przy stałej prędkości 90-100 km/h. Jakakolwiek jazda w trasie ze stałymi obrotami w okolicy 4 tys. obrotów powoduje niesamowite nagrzewanie się silnika. Przy dłuższej wykroczyło nawet poza 99 stopni. (wszystkie odczyty z MES)
Termostat otwiera się równiutko przy 87 stopniach, więc raczej wykluczam, że jest niesprawny. Okazało się nawet, że mój poprzedni był sprawny (oryginał Behr również).