
Napisał
bussoholik
Masz błąd typu X Cylynder Missfire w sterowniku - zaczynasz diagnozę właśnie od tego tematu czyli wpadającego zapłonu. Możliwości jest kilka:
- świece,
- cewki,
- przewody zasilające cewki,
- wójowe paliwo lub wadliwa praca LPG.
Ponad to masz błędy dt. sondy lub czujnika spalania stukowego (mieszanka) , te tematy też trzeba ogarnąć.
Do sprawdzenia masz wszystkie kable idące do cewek, kostki i wszystkie przewody do czujników spalania stukowego, może coś się rozszczelniło i zaśniedziało, może cewka walnęła. Bez rozebrania, przedzwonienia multimetrem diagnoza będzie opierać się na strzałach będzie kosztowniejsza i zajmie Ci więcej czasu.
PS. Wszystkie operacje diagnostyczne robisz na PB. Po zakończeniu diagnostyki i naprawie robisz adaptację. Na forum znajdziesz tematy dt. sprawdzenia rezystencji cewek bez zdejmowania kolektora.