Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: 3.0V6-brak mocy, wypadanie zapłonu

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar sneijder
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Lubuskie -Jasień/Żary
    Auto
    AR 166 FL, 3.0V6 sportronic-LPG, AR 159 1.9 JTDm 16v 180KM , Była-AR 166, 2.4 JTD 175KM, 2004r
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał bussoholik Zobacz post
    Masz błąd typu X Cylynder Missfire w sterowniku - zaczynasz diagnozę właśnie od tego tematu czyli wpadającego zapłonu. Możliwości jest kilka:
    - świece,
    - cewki,
    - przewody zasilające cewki,
    - wójowe paliwo lub wadliwa praca LPG.
    Ponad to masz błędy dt. sondy lub czujnika spalania stukowego (mieszanka) , te tematy też trzeba ogarnąć.

    Do sprawdzenia masz wszystkie kable idące do cewek, kostki i wszystkie przewody do czujników spalania stukowego, może coś się rozszczelniło i zaśniedziało, może cewka walnęła. Bez rozebrania, przedzwonienia multimetrem diagnoza będzie opierać się na strzałach będzie kosztowniejsza i zajmie Ci więcej czasu.

    PS. Wszystkie operacje diagnostyczne robisz na PB. Po zakończeniu diagnostyki i naprawie robisz adaptację. Na forum znajdziesz tematy dt. sprawdzenia rezystencji cewek bez zdejmowania kolektora.

    Gdzie jest ten czujnik spalania stukowego i za co on odpowiada bo szczerze pierwsze słyszę o tym

    Jak sprawdzić cewki bez ściągania kolektora?jakos ciężko mi to sobie wyobrazić, ale skoro ktos tak robił to będę wdzięczny za podeslanie linku. W miedzy czasie postaram się sam to znalesc...

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bussoholik
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 166 2.5 v6 00r CF2 GRIGIO CHIARO.
    Postów
    457

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    Bussoholik ale ten manual do CF2, Kolega ma już po lifcie więc zapewne CF3. Dodam że sprawdzając rezystancję cewek nie sprawdzimy czy mają przebicie, u siebie wymieniłem wszystkie 6 i w każdej miałem te same parametry rezystancji.

Podobne wątki

  1. [MiTo] Wypadanie zapłonu czy Multiair
    Utworzone przez Edluk w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 10-12-2015, 06:39
  2. 2.0 JTS przeklęte wypadanie zapłonu
    Utworzone przez pawelpawel w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-02-2014, 07:29
  3. Wypadanie zapłonu JTS
    Utworzone przez dawid0924 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 18-01-2014, 20:29
  4. [166] Wypadanie zapłonu
    Utworzone przez zgrad w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-07-2011, 19:54
  5. wypadanie zapłonu V6
    Utworzone przez gajowy w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-11-2009, 21:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory