OK. Dziękuje za wyjaśnienia.![]()
OK. Dziękuje za wyjaśnienia.![]()
Ja też u siebie załałem Petro Canadę. Mechanik, który wymieniał sterowanie powiedział, że to bardzo przyzwoity olej. Zasugerował również, aby wymieniać go statycznie co 30tyś km, bo koszt jest mniejszy niż wymiana oleju w silnika, a skrzynia i sterownik dużo dłużej pożyją bezawaryjnie.
Orientujecie się jaki inny olej mogę zalać oprócz TUTELA GI/VI ??? Nie ma niestety tuteli nigdzie w trójmieście a ja potrzebuję olej na dziś. Proszę o pomoc.
Ravenol T-IV. Przykładowa aukcja:
http://www.petrostar.pl/oleje/oleje_...ka,p1297019952
Ja zalałem u siebie bo wymieniałem dynamicznie. Do opakowania jest dołączona instrukcja jak wymienić olej w skrzyni TF-80sc.
Dzięki za informację. Z tym Mobilem też miałem kłopot. W końcu kupiłem Motula z normą ATF3309. O takiego :
https://www.motul.com/pl/pl/products...ants/multi-atf
Mam nadzieję, że będzie ok.
Bedzie dobry![]()
No i dopadła mnie choroba zwana na forum Vectry -Kosz C1 . Objawia się to na zimnym silniku/skrzyni zapinaniem z szarpnięciem biegu D. Rozmawiałem ze szpecem z Zielonej Góry i potwierdza sie to co czytalem na forum Vectry. Nie zalecane wymiany olejow w skrzyni przez ASO skutkują szybszym zużywaniem się uszczelnień i tłoka C1. Zazwyczaj aczkolwiek bez regół nawiedza to skrzynię między 140-200tkm. Jutro zrzucam skrzynie i pewien ktoś:-) mi to ogarnia. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to będę miał dla potencjalnych "chorych" oferte nie do przebicia :-)
Czego miała by dotyczyć ta oferta?
Mialem o to samo zapytać. Coś moja Alfa nie chce jechać do Zielonej Góry, ma takie fazy że długo nie szarpie wcale. Też tak macie?
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka