this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
http://allegro.pl/progi-prog-prawy-l...663119871.html oba progi plus łatanie podłogi to pewnie teraz koszt z robocizną ~1000zł także jak autko ładne to warto , porządna konserwacja później i spokój na pare lat![]()
Ja niedawno zapłaciłem 3 tys. za wymianę obu progów, podłoga po obu stronach, nadkole i podciąg od strony kierowcy więc roboty od cholery.
Mi za całą podłogę, progi zewnętrzne i czyszczenie progów wewnętrznych wraz z połataniem wzmocnienia wewnętrznego (całość lewa prawa strona) - 3000zł sama robocizna
Uwierzcie! Roboty jest od cholery.Wiem bo zrobiłem wszystko sam.Kupiłem BESTERKA 1801 drut 0.6 i do dzieła
Walczyłem prawie miesiąc.
Plus najlepsze środki natykorozyjne..myślę ze 30 lat wytrzyma
Robiłem dla siebie na lata.....
Na początku ciężko spawa się blaszkę 1mm ale po nastu godzinach pracy z mig/mag opanowałem pospawanie blacho dachówki 0.6mm.
Spawareczkę do auta polecam.
Ostatnio edytowane przez kabanow ; 22-10-2014 o 19:55
ja mam 1801 besterka z drutem 0.8 spawam na 3fazach na 1stopniu blachy samochodowe i naprawde bardzo stabilny prad ma. zreszta majac taki migomat musi on juz zarabiac na siebie bo kosztuje tez swoje ale jest bezawaryjny i mocny. mi juz przyszla kolej na nowa rekojesc wiec kupilem taka z allegro z przewodem i powiem.... nie polecam.... co oryginal to oryginal. musialem modyfikowac zeby mi drut nie stawal i sie nie platal.