Outback 2.5 xt i dłubnąć na 300 KM.
Z tanich dopracowozów to nie wiem. Nie ma za wiele osobówek z sensownym napędem, a stara vitarka jest fajna, ale dla pasjonatów raczej.
Outback 2.5 xt i dłubnąć na 300 KM.
Z tanich dopracowozów to nie wiem. Nie ma za wiele osobówek z sensownym napędem, a stara vitarka jest fajna, ale dla pasjonatów raczej.
Za duże. Dlatego mam SW, a nie crosa, bo nie przepadam za SUVami ani terenówkami. Max dla mnie, to jakiś crossoverek.
Jeszcze kilka lat temu zakochany byłem w "niemcach" i nie widziałem innej opcji jak golf 4motion czy E46 330XD. Na szczęście wpadłem przypadkowo na informację, że 156 jest produkowana również w 4x4. Ale musiała to być SW.
Teraz powoli przechylam się na japońców i w grę wchodzi albo Impreza jako jedyne auto, albo coś jak Supra czy właśnie RX8 i do tego jakieś ałdi 80 quatro czy cuś podobnego taniego w utrzymaniu z napędami.
Update:
Przypomniało mi się jeszcze odnośnie torsena w 156 Q4. Zeszłej zimy wyciągałem z zaspy i podcholowałem pod spore wzniesienie dużego sprintera. Myślę, że nic co niema stałego napędu na obie osie, nie dałoby rady. Oczywiście Alpin A4 na pewno też swoje zrobiły. Jednak ja jestem zadowolony z tego co AR mi obecnie oferuje.
jeżeli chodzi o blokadę tyłu, myślałeś o torsenie przedniej osi z Q2?
Ostatnio edytowane przez Złoty ; 09-08-2015 o 12:59