Strona 85 z 152 PierwszyPierwszy ... 35757677787980818283848586878889909192939495135 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 841 do 850 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #841
    Użytkownik Ogier Avatar Przemek147
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    147 1.9 JTDm 16v 2007r Q2
    Postów
    152

    Domyślnie

    1.9 2007r po realnym przebiegu 190 tyś z kolektorem "poprawionym" plastikowym = 1 klapka urwana, na szczęście zablokowała się przed cylindrem, trochę szlifowała zawór ale szkód nie narobiła, w to miejsce wpada kolektor alu bez klapek i można latać bez obaw

  2. #842
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie

    No to fuks jak ...

  3. #843
    Użytkownik Romeo Avatar LukeMazur
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Bieszczady
    Auto
    Toyota Supra JZA80 / Nissan Stagea RS260
    Postów
    1,002

    Domyślnie

    Cytat Napisał quba Zobacz post
    Rozpięcie rozrządu to żadna filozofia. Oznaczyć koła, kierunek lotu paska i jazda.
    Ty kiedykolwiek robiłeś rozrzad w 16V ? Masz blokady wałka wsuwana w wałek, i blokade pompy paliwa. Na znaki to u Janusza w garazu....


    Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW

  4. #844
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Szolders
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Nysa//Wrocław
    Auto
    Mini Cooper 1275 Alfa Romeo 159 1.9JTDm
    Postów
    48

    Domyślnie

    Blokuje sie wałek rozrządu i wal korbowy. Ustawienie pompy cr nie jest ważne. Jak masz oryginalny nowy pasek to na nim tez sa znaki i pompę tez wtedy ustawia sie odpowiednio lecz nie jest to konieczne.

    Tak, lekko trzeba obniżyć silnik żeby wyjąc szpilki łap.

    Blokady sa niezbędne bo trzeba odpowiednio ustawić wałek rozrządu względem korbowego. U mnie po ustawieniu na oko auto paliło litr więcej. Potem kupiłem blokady i musiałem przestawić wałek rozrządu o jakieś dwa stopnie.

  5. #845
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar dominiq
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Suzuki Vitara II ALLGrip '18
    Postów
    115

    Domyślnie

    Dzięki.

    Uszczelka kolektora Victor Reinz będzie dobra?

  6. #846
    Użytkownik Rowerzysta Avatar SEBA85
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Śrem
    Auto
    159 2.4 JTDm
    Postów
    62

    Domyślnie

    Będzie dobra.

  7. #847
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar dominiq
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Suzuki Vitara II ALLGrip '18
    Postów
    115

    Domyślnie

    Ogólnie wczoraj wszystko rozgrzebaliśmy, kolektor odkręcony, tylko nie chce wyjść Dziś dalsza walka. Jest szansa na odkręcenie dolnej śruby od pompy? No i ciężko odkręcić śrubę na kole pompy. Masakra.

  8. #848
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Szolders
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Nysa//Wrocław
    Auto
    Mini Cooper 1275 Alfa Romeo 159 1.9JTDm
    Postów
    48

    Domyślnie

    Dolna szpilkę trzeba wykręcić. Dwie nakrętki skontrować i wyjdzie elegancko.

  9. #849
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    159, 1.9 8v 162 hp
    Postów
    96

    Domyślnie

    Czy ktoś stąd wyjmował kolektor od 8v? Bo u mnie nie schodzi, z lewej strony, tam gdzie pompa, kolektor jest lekko schowany w tym bloku silnika od rozrzadu i nie idzie go wysunac ze szpilek po odkreceniu, ktos pomoze?

    Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

  10. #850
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar dominiq
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Suzuki Vitara II ALLGrip '18
    Postów
    115

    Domyślnie

    Udało się.

    Stary kolektor na stole. Nowy przykręcony. Dziś montaż reszty gratów. Trzeba robić adaptacje po wymianie kolektora?






Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory