Świec nie oglądałem, mechanik tylko mówił jak wymieniał uszczelkę pod pokrywą zaworów to, że 4 świeca, ta pomocnicza była trochę ubrudzona olejem. Tzn nie dużo, ale był tam jakiś osad.
Świec nie oglądałem, mechanik tylko mówił jak wymieniał uszczelkę pod pokrywą zaworów to, że 4 świeca, ta pomocnicza była trochę ubrudzona olejem. Tzn nie dużo, ale był tam jakiś osad.
No nic, sprawa jest skomplikowana i przez forum chyba nikt nie pomoze...
Do sprawdzenia sondy dokladnie, napiecia itd. Dokladnie przeplywomierz, wtryski, do wgladu swiece wizualnie czy nie sa mocno okopcone, zjarane od temperatury, sprawdzenie tego czujnika. Cos musi byc winne... Jak to badziewny katalizator to niech go naprawiaja Ci co zepsuli.
Nie widziałem jeszcze aby w normalnym trybie eksploatacji katalizator sie po prostu stopił, zazwyczaj to po prostu się kruszy, albo zatyka na amen i trzeba wymienić.
Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 15-08-2015 o 11:04
Wsadzili mi najlepszy katalizator jaki mieli, powiedzieli, że jak znowu będzie błąd to pozostaje tylko oryginał...z resztą robiłem to w dobrym serwisie. Polecali mi go nawet z AutoSklep24, żebym nie wywalał kasy na oryginalny katalizator tylko tam zrobił. Ehh faktycznie sprawa dość mocno skomplikowana.
EDIT: Mówili, że to wyglądało tak jakby coś kapało na ten wkład katalizatora i go wytopiło. Pytali się nawet czy auto nie pracowało nie na wszystkich cylindrach, czy z cewką nie miałem problemów, ale nic takiego nie było.
Ostatnio edytowane przez Karol147 ; 15-08-2015 o 11:14
Jeżeli jest to dobry zamiennik, ewentualnie z tej samej firmy co oryginał, tylko bez nalepki sugerowanej dla fiata, to jest to to samo... Ja bym na razie nie czepiał się faktu samego katalizatora, ja bym się czepiał powodu dlaczego tamten poprzedni się stopił, bo co Ci po nowym, skoro zaraz znowu się zmieni w jednolitą paćkę i kolejne kilka stów do wyrzucenia...
Nie można sobie gdybać... Trzeba wziąć sprzęt do ręki i wszystko posprawdzać, innej rady nie ma.
@@Edit
Coś im kapało, płynna lawa kur$@... Może warto zainestować w inny zakład, bo mnie telepie jak ja widzę "mechaników" co najlepiej by obstawiali wszystko, nic a najlepiej wymienili wszystko dookoła. Taki powinien wziąć sprzęt do ręki, może i skasować z 50zł więcej, ale wszystko posprawdzać, pomierzyć. Ale najlepiej wymienic Kata i czekać, az zaraz znowu przyjdziesz w topic kolejne 800zl a stary wklad jeszcze za 200zl opyla na złomie.
P.S Jak kiedyś bys jeszcze wymienial kata, to żądaj od nich starego, maja Ci oddac, bo to jest Twoje. Stare kata chodza na złomie po 100-300zł, zalezy od auta.
Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 15-08-2015 o 11:30
Wiesz co, ja już mam dosyć testowania nowych zakładów, nowych mechaników itd. Korzystałem z polecanych, polecanych na forum, polecanych w AutoSklep24 i niby wszystko fajnie, ale jak przychodzi co do czego to wszędzie jest tak samo. Jak wiadomo co się zepsuło i co należy wymienić to ok, ale jak nie wiadomo konkretnie co jest to każdy rozkłada ręce a ja wywalam pieniądze w błoto. "Może to to, a może tamto?"Skoro auto jeździ bez problemów tzn, że to nic poważnego![]()
Analiza spalin zrobiona i spaliny wyszły ok, na stacji powiedzieli, że katalizator działa jak najbardziej poprawnie. Dawkowanie paliwa również jest prawidłowe. Polecili wymienić świece. W sumie jeszcze ich nie wymieniałem nigdy więc i tak trzeba to zrobić. Jak na razie błąd od prawie 100km nie wyskoczył.
Witam
Problem dalej nie rozwiązany. Ale, doszły objawy. W zeszły piątek wyskoczył błąd katalizatora i pojawiły się objawy. Błąd skasowałem, ale coś Alfa się "przycinała" przy wkręcaniu na obroty. Podłączyłem kompa, patrzę na wykresy sond lambda i SZOK. Sondy trochę pracowały, ale totalnie chaotycznie, w obydwu pętle były otwarte a najlepsze jest to, że po chwili obydwie osiągnęły napięcie 0.001V! Czyli praktycznie nie pracowały, obydwa wykresy to linia prosta. Śmierdziało z rury wydechowej niespaloną benzyną, że aż się źle robiło. Do tego wyskoczył błąd sondy 1 który po skasowaniu za minutę powraca. W drodze do domu na światłach samochód zaczął schodzić z obrotów gdzieś do 500 i praktycznie gasł. Szybko zjechałem na stację. Wywaliło jakieś 2 błędy składu mieszanki. Auto odholowałem do AUTO-KLINIKI w Łodzi. W poniedziałek je odebrałem. Chłopaki poczyścili wszystko, przepustnice, wtryskiwacze itd Powiedzieli, że dwa wymagały wyczyszczenia bo lały...ale, nie ma potrzeby ich wymiany. No ok, podłączyłem kompa, odpaliłem auto, patrzę na wykresy sond i SZOK bo wykresy wyglądają idealnie. Sonda przed katem ma postać sinusoidy a druga ładnie trzyma napięcie, oscyluje w granicach 0,4-0,5V. Powiedzieli, że czasami wyrzuca błąd sondy 1, ale ona wtedy pracuje poprawnie i oni już nie mają pomysłu skąd ten błąd. Błędu katalizatora już nie było. Autem przejechałem z 50km. I wszystko pracuje ładnie. Jedynie co obroty zaczęły trochę falować i jest to odczuwalne, zwłaszcza na zimnym. Po rozgrzaniu one oscylują w zakresie 820-890obr, ale zmienia się to w w każdej sekundzie więc odczuwa się to jako takie delikatne szarpanie. Teraz jest 820 a za sekundę 880 i tak cały czas skacze. No i wczoraj podłączyłem pod kompa żeby zobaczyć czy błędów nie ma i nie było, zobaczyłem wykresy sond i, pracują ładnie. Ale, postanowiłem je trochę dłużej poobserwować. I tak przez pierwsze 2 minuty (patrzyłem na biegu jałowym na rozgrzanym silniku) wszystko było ok. Pierwsza sonda ma postać sinusoidy, a druga mniej więcej trzyma napięcie około 0,426 ale ma jakieś tam delikatne skoki. No, ale po dwóch minutach się zaczęło...sonda za katalizatorem zaczęła mieć coraz większe skoki aż w końcu napięcie spadło do 0,147 V i schodziło dalej a sonda pierwsza też się przywiesiła na wartości 0,084V...błędów żadnych nie wywaliło.
I co, jakieś pomysły?Sondy i katalizator można wg mnie śmiało wykluczyć. Z resztą sonda pierwsza jest nowa, była wcześniej też podmieniana na inną nową bo padło podejrzanie, że mogła się uszkodzić, ale nic to nie zmieniło. Świece też zostały wymienione na nowe (oryginalne). No, chyba, że to normalne, że po paru minutach pracy na biegu jałowym sondy się tak zachowują?
Bardzo pomogło to wyczyszczenie układu wtryskowo-paliwowego, ale, do czasu...
Ostatnio edytowane przez Karol147 ; 26-08-2015 o 09:44
Powtorze moje słowa...
Czyli jak z początku mówiłem, że wtryski mogą lać i z czego wnioskuje w przeciwieństwie do mojego masz duże spalanie. Fakt, mogli wyczyścić wtryski, ale sprawdzali dokładnie, ze nie ma potrzeby ich wymiany ?
Jest problem u Ciebie z spalaniem. Cewki->świece->przepływomierz->całe sterowanie ECU->przepustnica->silniczek krokowy !? Trzeba sprawdzić dokładnie, a jak coś konkretnie jest do dupy, to nie czyścić a wymienić...
@@edit
Same sondy mogą sobie biegać na biegu jałowym, na zimnym to w ogóle może dziać się mały kosmos. Sam komputer nie jest w 100% wyznacznikiem działania sond, trzeba mięc sprzęt i dokładnie je posprawdzać, ale skoro je wymieniałeś, to muszą być sprawne i odsyłam do moich słów wyżej. Nie wiadomo co więcej poradzic.
@@edit 2
Jak powiedzial CI ktore wtryski to ja bym je wytargał i zmienił na chocby na jakeis z szrotu za kilka zl i zobaczyl co sie stanie
Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 26-08-2015 o 10:25
Tak, mówili które to wtryski więc to dobry pomysł żeby zamienić na jakieś używki i zobaczyć
Co do wykresów to zgadza się, że wartości napięcia sobie skaczą (na sondzie1) a na drugiej te skoki są znacznie mniejsza. Tylko, że po paru minutach na biegu jałowym obydwie tracą napięcie i nie skaczą
O tak to wygląda, widać pod koniec jak napięcia stają na obydwu:
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,162 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,421 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,138 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,421 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,318 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,611 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,699 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,396 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,665 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,416 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,333 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,499 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,729 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,445 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,694 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,606 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,079 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,587 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,069 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,563 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 850 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,069 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,543 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 850 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,074 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,421 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 851 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,089 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,416 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 852 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,191 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,421 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 852 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,763 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,426 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 853 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,670 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,431 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 846 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,670 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,431 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 846 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,089 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,431 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 841 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,079 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,431 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 850 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,079 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,431 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 850 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,143 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,431 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 846 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,719 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,431 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 853 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,724 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 853 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,699 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 840 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,362 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 840 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,074 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 842 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,074 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 849 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,094 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 849 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,167 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 846 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,719 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 846 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,694 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 846 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,152 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 852 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,079 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 857 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,094 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 857 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,152 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 846 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,719 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 846 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,738 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 844 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,699 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,460 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 834 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,294 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,592 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 834 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,079 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,553 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 849 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,099 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,533 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 858 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,099 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,465 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 858 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,211 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 847 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,738 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,431 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 839 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,738 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,436 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 839 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,699 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,606 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 841 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,152 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,577 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 848 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,074 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,563 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 848 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,079 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,533 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 851 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,089 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,431 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 841 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,152 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,411 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 841 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,724 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,416 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 852 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,729 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,421 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 852 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,714 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,426 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 834 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,655 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,426 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 839 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,104 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,475 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 839 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,074 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,494 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 840 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,504 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 842 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,426 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 842 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,118 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,421 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 850 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,738 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,426 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 837 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,738 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,426 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 837 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,699 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,421 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 838 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,074 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,416 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 853 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,074 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,406 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 853 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,079 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,396 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 844 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,636 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,392 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 850 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,636 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,382 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 850 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,729 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,367 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 848 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,729 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,357 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 848 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,704 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,357 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 843 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,245 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,353 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 851 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,074 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,348 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 851 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,323 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 850 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,089 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,309 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 850 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,641 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,309 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 860 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,724 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,304 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 844 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,724 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,304 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 844 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,450 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,294 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 846 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,074 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,289 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 842 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,074 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,289 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 842 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,279 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 862 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,147 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,274 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 862 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,709 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,279 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 858 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,689 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,274 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 856 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,689 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,270 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 856 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,636 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,274 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 841 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,089 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,270 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 858 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,069 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,265 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 844 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,650 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,226 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 843 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,079 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,226 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 851 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,143 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,240 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 859 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,143 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,216 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 859 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,680 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,211 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 839 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,089 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,211 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 839 obr/min
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,089 V
Napięcie lambda 1 za kat.: V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,582 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,201 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,724 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,196 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,699 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,196 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,660 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,211 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,089 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,460 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,108 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,699 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,143 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,147 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,138 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,099 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,099 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,143 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,113 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,143 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,699 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,592 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,157 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,094 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,089 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,152 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,113 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,152 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,655 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,670 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,157 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,660 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,152 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,543 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,108 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,152 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,084 V
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,147 V
zachowanie tych sond po zagrzaniu jest dziwne. Pierwsza sonda powinna trzymać sinusoide caly czas. Druga jest sondą diagnostyczną więc po zagrzaniu katalizatora powinna zacząć pracować. Ja bym stawiał na sondy zwłaszcza że auto również nie trzyma obrotów.