z tego co wiem to nic nie trzeba adaptować
z tego co wiem to nic nie trzeba adaptować
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia
U mnie siedzi już aluminiowy bez klapek, plastikowy nie miał 1 klapki i na tej ośce był nieszczelny. Nie robiłem adaptacji, mocy nie przybyło ani nie ubyło jedyne co się zmieniło, że reakcja na gaz jest szybsza, auto chętniej i żwawiej reaguje ale to na pewno zasługa tego, że stary kolektor miałem zawalony syfem a ten, który mam teraz został rozebrany i bardzo dokładnie wyczyszczony.
Poza tym nie wiem czy to błąd pomiaru, zbieg okoliczności czy zasługa szczelnego dolotu ale przed wymianą tydzień temu miałem tak:
[IMG=http://s1.fotowrzut.pl/2A44LUWX0X/1_medium.jpg]
A po wymianie mam tak:
[IMG=http://s1.fotowrzut.pl/DEWC96ZGOI/1_medium.jpg]
Ostatnio edytowane przez Przemek147 ; 14-08-2015 o 19:45
Zrobione
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Koledzy, czy to o tej listwie, która spada i juz nie działa jest mowa w tematach kolektora? Chce obejrzeć autko jedno i nie wiem gdzie patrzeć żeby z kolektorem coś zobaczyć. Fotka pożyczona od kolegi dominiq.
![]()
Zaznaczyłeś wiązke elektryczną wtryskiwaczy, a nie listwę klapek kolektora. Sterowanie klapkami masz po drugiej stronie, w kolektorze ssącym, trzeba się wychylić i głębiej spojrzeć.
http://images61.fotosik.pl/351/8a1a14448de8ebc9med.jpg
tu widać zabrudzenia, kiedy klapki są nieszczelne.
Tutaj widać listwę
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
To ten drucik? Mówiłem, że nie mam kompletnie zielnego pojęcia jak to wygląda, więc nie krzyczcie jak to nie to
![]()
Tak, to jest ta listwa.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk