Strona 87 z 152 PierwszyPierwszy ... 37777879808182838485868788899091929394959697137 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 861 do 870 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #861
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar dominiq
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Suzuki Vitara II ALLGrip '18
    Postów
    115

    Domyślnie

    Pokrywę musisz zdjąć.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  2. #862
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar dominiq
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Suzuki Vitara II ALLGrip '18
    Postów
    115

    Domyślnie

    Kilka spostrzeżeń po wymianie kolektora.

    - Auto równo odpala na wszystkie cylindry, nie przebiera tak jak było wcześniej, opisywałem w tym temacie http://www.forum.alfaholicy.org/159_...t_cieplo_.html
    - Silnik przestał poszarpywać przy niskim obciążeniu i niskich obrotach - objawy podobne do zaciętego EGR
    - Zdecydowanie ciszej i równiej pracuje na postoju
    - Dużo ciszej podczas jazdy
    - Brak dziwnego klekoczącego dźwięku silnika podczas przyśpieszania w przedziale od 1500-1800rpm (myślałem, że to diesel i tak ma być)
    - Auto zrobiło się bardziej dynamiczne.

    EGR pozostał z fabryczną zaślepką. Auto posiada DPF. W przyszłym tygodniu trasa, więc sprawdzę czy spadło spalanie i częstotliwość wypalania DPF.

  3. #863
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    A jaka to jest fabryczna zaślepka?

  4. #864
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar dominiq
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Suzuki Vitara II ALLGrip '18
    Postów
    115

    Domyślnie

    Sorry, "zaślepka" to był skrót myślowy, chodziło oczywiście o kryzę.

    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	al-DSC_0066.jpg
Wyświetleń:	512
Rozmiar:	72.6 KB
ID:	175727  

  5. #865
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Kupiłem taką "kryzę" na allegro, wraz z częściową zaślepką wlotu i uszczelkami. Dałem 43 pln....ile przepłaciłem w stosunku do fabrycznej?

  6. #866
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar dominiq
    Dołączył
    07 2013
    Auto
    Suzuki Vitara II ALLGrip '18
    Postów
    115

    Domyślnie

    Ta Fiatowska kosztuje 29pln.

  7. #867
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    159, 1.9 8v 162 hp
    Postów
    96

    Domyślnie

    Czy jest tutaj ktoś kto odkręcał kolektor w 8v?

  8. #868
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2015
    Auto
    Croma
    Postów
    56

    Domyślnie

    Witam,
    Czy ktos wie może czy po usunieciu klap wirowych powinno sie zmodyfikować sterownik ecu. Ostatnio dowiedziałem że nie wyprogramowanie klap wiąze się z wkiększym spalaniem paliwa w mieście.
    Od póltora roku jeżdzę z wyprogramowanym EGR i usuniętym klapami ( nie wiem czy też zostały wyprogramowane) i nie moge zejść w mieście poniżej magicznej 8.

  9. #869
    Użytkownik Świeżak Avatar karolpinkii
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Żukowo/ Lillehammer
    Auto
    Alfa Romeo 159 TI 1.9 jtdm
    Postów
    51

    Domyślnie

    Nic nie trzeba grzebać w ecu po usunięciu klap.
    A spalanie to chyba norma w miescie, ale niech wypowiedzi się mądrzejsi.

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

  10. #870
    Użytkownik Świeżak Avatar karolpinkii
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Żukowo/ Lillehammer
    Auto
    Alfa Romeo 159 TI 1.9 jtdm
    Postów
    51

    Domyślnie

    Cytat Napisał karolpinkii Zobacz post
    Nic nie trzeba grzebać w ecu po usunięciu klap.
    A spalanie to chyba norma w miescie, ale niech wypowiedza się mądrzejsi.

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory