Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy 12345
Pokaż wyniki od 41 do 41 z 41

Temat: Wypalanie serwisowe DPF i jego skuteczność

  1. #41
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Oczywiście wymiana ciepła w komorze nie ma wg Ciebie żadnego znaczenia? Zapewne jest taka sama podczas jazdy jak i postoju. I zapewne stojąc w korku utrzymujesz obroty rzędu 3500 jak przy wypalaniu. Ciekawe jest też to, że masz tyle przypadków pękniętych głowic u siebie. Jak myślisz z mrozu czy z ciepła pękają?
    Ostatnio edytowane przez 5turbo ; 31-08-2015 o 06:37
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

Podobne wątki

  1. [159] Wypalanie DPF
    Utworzone przez dcfan w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 539
    Ostatni post / autor: 02-02-2023, 17:11
  2. Serwisowe wypalanie DPF
    Utworzone przez awazruk w dziale GT
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-03-2015, 12:02
  3. [159] Wypalanie serwisowe a service interval?
    Utworzone przez czapel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-02-2014, 21:58
  4. Skuteczność zawieszenia - przyleganie koła do powierzchni
    Utworzone przez Bladositto w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 11:23
  5. [146] skuteczność amortyzatorów
    Utworzone przez frynas w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-09-2008, 18:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory