Hej,
Dość pilna sprawa. Zobaczcie proszę zdjęcia jakie zamieściłem i odpowiedzcie mi:
1) czy mogło to być spowodowane, że "mechanik" (jeżeli tak go można nazwać) nalał zbyt dużo oleju?
2) czy koniecznie do mechanika mam z tym się udać? akurat jestem w Wawie na weekendzie, to mógłbym do Pablo zaprowadzić samochodzik - domyślam się, że tak...
3) jeżeli nie jest to teza 1) to co się mogło stać?
4) ile może kosztować naprawa i czego tak drogo
Stan oleju: za dużo ok. 3-4 mm nad max.
Filtr oleju nie wygląda na mający jakąkolwiek styczność z olejem, tylko obudowa.
Zauważyłem, że ten olej na obudowie pojawił się, ponieważ ciekł z połączenia węża intercooler'a z chłodniczką IC.
Co do samej chłodniczki, to możecie zauważyć na pierwszym zdjęciu, że coś tam pociekło.
Dodam tylko, że samochód jak najbardziej pięknie jeździ. Zauważyłem to, jak tylko zacząłem rozkręcać obudowę filtra powietrza, w celu jego wymiany.
EDIT ___________
Aaaa, i jeszcze jedno, żeby nie było. Szukałem tematu podobnego do tego, ale wszędzie nie było jednoznacznej odpowiedzi.
Jeżeli była to przepraszam, ale sam do końca nawet nie wiem jak mam opisać dany problem.