Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 73

Temat: Antymateria w zbiorniczku wyrównawczym... Znika płyn, wszędzie sucho ...

  1. #21
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzej78500 Zobacz post
    Aso i tak pewnie głowicy nie planuje i wysyła to firmy zewnętrznej
    No pewnie tak ale koszty jakie przyjąłeś to raczej nie na ASO.

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    mniejsza na razie z tym ... Co jeszcze trzeba wymienić ?

  3. #23
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzej78500 Zobacz post
    mniejsza na razie z tym ... Co jeszcze trzeba wymienić ?
    Płyn chłodniczy

    tu masz wątek o tym :

    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...d_glowica.html

    - - - Updated - - -

    A tu masz filik - opel bo opel ale podobnie

    https://www.youtube.com/watch?v=1lGE_QobO14

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    Aso 1000 zł z planowaniem + części

    renomowany warsztat 400zł + planowanie + części

    czyli w 900 zł się zmieszczę ;_;
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	oh-god-why.jpg
Wyświetleń:	154
Rozmiar:	37.6 KB
ID:	177050  
    Ostatnio edytowane przez Andrzej78500 ; 01-09-2015 o 19:33

  5. #25
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzej78500 Zobacz post
    Aso 1000 zł z planowaniem + części

    renomowany warsztat 400zł + planowanie + części

    czyli w 900 zł się zmieszczę ;_;
    A nie mówiłem ?

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    alfa 156 JTS 2.0 i 147 jtdm150km
    Postów
    79

    Domyślnie

    witam kolegów jak silnik nie był przegrzany to nie trzeba planować nowa uszczelka odpowiedni moment dokręcenia i kolejność śrub i będzie ok

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Andrzej78500
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Zbąszynek
    Auto
    Focus MK3 FL 1.5 TDCI, 159 1.8 FL
    Postów
    585

    Domyślnie

    120 stopni na 3 minuty się liczy ?

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    alfa 156 JTS 2.0 i 147 jtdm150km
    Postów
    79

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzej78500 Zobacz post
    120 stopni na 3 minuty się liczy ?
    kolego teraz uszczelek nie robia z korka itp. ja bym wymienil uszczelke i musi być ok tylko jak oddasz do warsztatu to jaka masz pewność ze ci splanuja glowice ! żaden chyba ze sam naprawiasz

  9. #29
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzes1275 Zobacz post
    witam kolegów jak silnik nie był przegrzany to nie trzeba planować nowa uszczelka odpowiedni moment dokręcenia i kolejność śrub i będzie ok
    Zawsze przy wymianie uszczelki należy głowicę splanować. Naprężenia powstająe podczas pracy w tym takze wysokie temperatury przy spalaniu powoduje powolne odkształcanie się głowicy. Konsekwencją tego jest słabsze przyleganie uszczelki, wypalenie jej wyciek, a więc niezbędna jest wymiana. Założenie uszczelki bez planowania spowoduje to, ze uszczelka długo nie pożyje a tym samym doprowadzi do ponownej wymiany.

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    alfa 156 JTS 2.0 i 147 jtdm150km
    Postów
    79

    Domyślnie

    Cytat Napisał ris Zobacz post
    Zawsze przy wymianie uszczelki należy głowicę splanować. Naprężenia powstająe podczas pracy w tym takze wysokie temperatury przy spalaniu powoduje powolne odkształcanie się głowicy. Konsekwencją tego jest słabsze przyleganie uszczelki, wypalenie jej wyciek, a więc niezbędna jest wymiana. Założenie uszczelki bez planowania spowoduje to, ze uszczelka długo nie pożyje a tym samym doprowadzi do ponownej wymiany.
    kolego ok teoria ładnie napisane praktyka uszczelka wymieniona w czas i kolejne 150 tys przejechane ale każdy ma swoje zdanie

Podobne wątki

  1. [Brera] Wysoki stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego.
    Utworzone przez zuch10 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 03-01-2016, 20:49
  2. wymiana węży przy zbiorniczku wyrównawczym AR 156 JTD
    Utworzone przez luzaczek w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-06-2013, 21:31
  3. Syf w zbiorniczku wyrównawczym i ubytek oleju
    Utworzone przez Maciek w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-12-2011, 09:54
  4. Ubywa mi płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym
    Utworzone przez alfawm w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-07-2010, 19:55
  5. alfa 156 1.8 cisnienie w zbiorniczku wyrównawczym
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-10-2009, 15:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory