Silnik 1.6 TS
samochody bez klimatyzacji:
93C
samochody z klimatyzacją:
I bieg 93C
II bieg 98C
Termostat
temperatura otwarcia 81-85C
temperatura pełnego otwarcia: 101-105C
Silniki 1.8 i 2.0 TS
samochody bez klimatyzacji:
98C
samochody z klimatyzacją:
I bieg 98C
II bieg 101C
Termostat
temperatura otwarcia 81-85C
temperatura pełnego otwarcia: 101-105C
Silniki JTD
I bieg 92C
II bieg 94C
Termostat
temperatura otwarcia 78-82C
temperatura pełnego otwarcia: 86-90C
Silnik2.5 V6:
I bieg 95C
II bieg 102C
Termostat
temperatura otwarcia 85-89C
temperatura pełnego otwarcia: 97-101C
Przy wlączonej klimatyzacji wiatrakami steruje presostat (temperatury chłodnicy jest drugorzędna) umieszczony w układzie klimatyzacji który zapobiega nadmiernemu wzrostowi ciśnienia czynnika chłodzącego. Skoro temperatura wzrasta wam ponad miarę to albo założony termostat (zamiennik) odbiega charakterystyką pracy od termostatu fabrycznego, albo chłodnica jest zamulona/przegniła - pod warunkiem że pompa wody jest sprawna. UPG - to ostateczność.