wsiadam dzis do auta jade pare km od świateł do świateł i nagle od 1500 do 3000 obr.skacze szarpie jakby paliwa bylo mało(a jest pełen zbiornik!!).gdy jade spokojnie jest wszystko ok , gdy próbuje wyprzedzac szarpie do 3000 tys.
wsiadam dzis do auta jade pare km od świateł do świateł i nagle od 1500 do 3000 obr.skacze szarpie jakby paliwa bylo mało(a jest pełen zbiornik!!).gdy jade spokojnie jest wszystko ok , gdy próbuje wyprzedzac szarpie do 3000 tys.
podlacz pod kompa, moze byc przepustnica, przeplywka, takze moze koniec wariata itd...
z wrozenia wymienisz polowe samochodu
ok jutro to sprawdze.dzięki!!!
Wariator myślę, że można wykluczyć
Czy problem występuje w każdym zakresie temperatur?
Czy powyżej 3000 jedzie 'normalnie'?
Jak się samochód zachowuje na biegu jałowym?
Musisz bardziej przybliżyć problem jeśli chcesz otrzymać jakąs poradę.
A co do komputera, to nie daj się oskubać w aso za brak diagnozy![]()
ja bym stawiał na sondę!
miałem podobne objawy,jak jechałem wolno na 3 lub 4 biegu i nie przekraczałem 3000 obr.
pojawiało się szarpanie.
dodanie lub ujęcie gazu niwelowało wszystko.
wymiana sondy i reset kompa zlikwidowały usterkę.
moja druga ulubienica...
gdy jest zimny nie widze problemu ,temp.powyzej 45C ,zaczyna sie dziac .no dokładnie jak ujmuje gazu to problem zanika. jutro moze zdaże rozwiązac ten problem .. dzieki wielkie !!!!
puotek mi wlasnie wariat dal najbardziej po du..e, nikt nie mogl dojsc co i jak, zadnych typowych objawow smierci wariata tylko wariowanie w obrotach do 3000-3500, czy zimny czy cieply, wiem dziwne ale tak bylo, moze tez troche inaczej bo moj silnik to jts, sada takze bardzo mozliwa ale tak jak napisalem komp, odczytanie parametrow pracy a nie tylko bledow i mozna dalej myslec
Kat takze lubi wnerwiac bo przez niego sady zle czytaja itd......komp, dobry egzaminer i cos wyjdzie
Nie wiem jak to wygląda w JTS ale w TS padnięty wariat objawia się w większości przypadków spadkiem elastyczności, mocy i osobliwym klekotem
A co do katalizatora, to jeszcze zależy od roku produkcji auta.
Do 2000r, układy jednosondowe, sonda przed katalizatorem, zatem nie ma on wpływu na odczyty sondy.
W młodszych modelach, układy wielosondowe, przed i za katalizatorem, gdzie katalizator może już mieć odzwierciedlenie w odczytach sondy.
A co do katalizatora, to jeszcze zależy od roku produkcji auta.
Do 2000r, układy jednosondowe, sonda przed katalizatorem, zatem nie ma on wpływu na odczyty sondy.
W młodszych modelach, układy wielosondowe, przed i za katalizatorem, gdzie katalizator może już mieć odzwierciedlenie w odczytach sondy.
dokladnie tak jak piszesz
moja jest z 99r .pozdr.