Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: pomocy 156 2.0 TS

  1. #1
    mariuszuppsala
    Gość

    Domyślnie pomocy 156 2.0 TS

    wsiadam dzis do auta jade pare km od świateł do świateł i nagle od 1500 do 3000 obr.skacze szarpie jakby paliwa bylo mało(a jest pełen zbiornik!!).gdy jade spokojnie jest wszystko ok , gdy próbuje wyprzedzac szarpie do 3000 tys.

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    podlacz pod kompa, moze byc przepustnica, przeplywka, takze moze koniec wariata itd...
    z wrozenia wymienisz polowe samochodu

  3. #3
    mariuszuppsala
    Gość

    Domyślnie

    ok jutro to sprawdze.dzięki!!!

  4. #4
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Wariator myślę, że można wykluczyć
    Czy problem występuje w każdym zakresie temperatur?
    Czy powyżej 3000 jedzie 'normalnie'?
    Jak się samochód zachowuje na biegu jałowym?

    Musisz bardziej przybliżyć problem jeśli chcesz otrzymać jakąs poradę.

    A co do komputera, to nie daj się oskubać w aso za brak diagnozy

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    ja bym stawiał na sondę!
    miałem podobne objawy,jak jechałem wolno na 3 lub 4 biegu i nie przekraczałem 3000 obr.
    pojawiało się szarpanie.
    dodanie lub ujęcie gazu niwelowało wszystko.

    wymiana sondy i reset kompa zlikwidowały usterkę.


    moja druga ulubienica...

  6. #6
    mariuszuppsala
    Gość

    Domyślnie

    gdy jest zimny nie widze problemu ,temp.powyzej 45C ,zaczyna sie dziac .no dokładnie jak ujmuje gazu to problem zanika. jutro moze zdaże rozwiązac ten problem .. dzieki wielkie !!!!

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    puotek mi wlasnie wariat dal najbardziej po du..e, nikt nie mogl dojsc co i jak, zadnych typowych objawow smierci wariata tylko wariowanie w obrotach do 3000-3500, czy zimny czy cieply, wiem dziwne ale tak bylo, moze tez troche inaczej bo moj silnik to jts, sada takze bardzo mozliwa ale tak jak napisalem komp, odczytanie parametrow pracy a nie tylko bledow i mozna dalej myslec

    Kat takze lubi wnerwiac bo przez niego sady zle czytaja itd......komp, dobry egzaminer i cos wyjdzie

  8. #8
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    puotek mi wlasnie wariat dal najbardziej po du..e, nikt nie mogl dojsc co i jak, zadnych typowych objawow smierci wariata tylko wariowanie w obrotach do 3000-3500, czy zimny czy cieply, wiem dziwne ale tak bylo, moze tez troche inaczej bo moj silnik to jts, sada takze bardzo mozliwa ale tak jak napisalem komp, odczytanie parametrow pracy a nie tylko bledow i mozna dalej myslec

    Kat takze lubi wnerwiac bo przez niego sady zle czytaja itd......komp, dobry egzaminer i cos wyjdzie
    Nie wiem jak to wygląda w JTS ale w TS padnięty wariat objawia się w większości przypadków spadkiem elastyczności, mocy i osobliwym klekotem

    A co do katalizatora, to jeszcze zależy od roku produkcji auta.
    Do 2000r, układy jednosondowe, sonda przed katalizatorem, zatem nie ma on wpływu na odczyty sondy.
    W młodszych modelach, układy wielosondowe, przed i za katalizatorem, gdzie katalizator może już mieć odzwierciedlenie w odczytach sondy.

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    A co do katalizatora, to jeszcze zależy od roku produkcji auta.
    Do 2000r, układy jednosondowe, sonda przed katalizatorem, zatem nie ma on wpływu na odczyty sondy.
    W młodszych modelach, układy wielosondowe, przed i za katalizatorem, gdzie katalizator może już mieć odzwierciedlenie w odczytach sondy.

    dokladnie tak jak piszesz

  10. #10
    mariuszuppsala
    Gość

    Domyślnie

    moja jest z 99r .pozdr.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 08-10-2011, 08:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory