Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Temat: dalej to samo

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał pol.5 Zobacz post
    panowie sprawdze jutro sonde , elektrozawór , wezyki i zaślepie egr bo moze on nie działa chociaż byłby jakiś widoczny błąd na kompie a tu nic jak to wszystko nic nie da to znaczy ze turbinka do regeneracji zresztą troszke juz gwizda
    Nie musisz zaślepiać egr , jeżeli go wcześniej wyczyściłeś i widziałeś że się domykał , to po odpięciu wtyczki od elektromagnesu egr-a był cały czas zamknięty , gdyż trzpień cewki tylko go może otworzyć. Po prostu szkoda tracić czasu na to. Lepiej się przyjrzyj temu elektrozaworowi Pierburg nad chłodnicą , sprawdź czy działa.
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  2. #22
    pol.5
    Gość

    Domyślnie

    gdzie jest dokładnie ten elektrozawór i jak on wygląda? nad chłodnicą jest taka czarna kostka przykręcona do pasa przedniego z dwoma cienkimi wężykami na górze. Jeśli o to chodzi to ściągnołem te wężyki ale ta membrama na górze ani nie tłoczy ani nie zasysa powietrza chyba ze bardzo delikatnie i tego nie odczuwam.

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał pol.5 Zobacz post
    gdzie jest dokładnie ten elektrozawór i jak on wygląda? nad chłodnicą jest taka czarna kostka przykręcona do pasa przedniego z dwoma cienkimi wężykami na górze. Jeśli o to chodzi to ściągnołem te wężyki ale ta membrama na górze ani nie tłoczy ani nie zasysa powietrza chyba ze bardzo delikatnie i tego nie odczuwam.
    To właśnie on , jeżeli nie odczuwasz pracy na włączonym silniku (nie czujesz zasysania i dmuchania powietrza) to nie działa i do wymiany ; ponadto po zgaszeniu silnika zawsze 'brzęczy ' chwilę i przestawia sztangę na turbinie.

    tak wygląda
    Ostatnio edytowane przez sedici ; 06-04-2009 o 11:48
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Te nowe którymi zamieniono oryginały już nie brzęczą - przynajmniej mój który założyłem kilka tygodni temu jest cichutki
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #25
    pol.5
    Gość

    Domyślnie

    a nie uwazacie ze gdyby on nie działał autko wogóle by nie miało mocy bez wzgledu na moment obrotowy, poza tym wyskoczyłby jakiś błąd na kompie

  6. #26
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Nie, ponieważ głównie do 3000 są przestawiane łopatki (tym elektrozaworem) tak aby uzyskać dużą moc z 'dołu' , później ze względu na duży przepływ spalin są ustawiane w położenie 'spoczynkowe' (aby wirnik nie osiągnął zbyt dużych prędkości) . Jeśli elektrozawór nie działa , łopatki turbiny cały czas są w położeniu 'spoczynkowym' i nie masz mocy z 'dołu'.

    Odpal auto i zobacz czy sztanga na turbinie została wciągnięta (zassana) .

    A błąd niekoniecznie musi wyskoczyć, bo elektrozawór będzie ledwo działał i ecu uzna że wszystko w porządku . Błąd na pewno wyskoczy jak wyjmiesz wtyczkę i odpalisz auto.

    Jeśli masz elektrozawór złożony metalową opaską (taki jak dałem zdjęcie) , to możesz go rozebrać , wyczyścić i nasmarować . Ja tak swój zrobiłem . Bo kupiłem nowy ale on się przytarł po pewnym czasie.

    ---------- Post dodany o godzinie 22:53 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:47 ----------

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Te nowe którymi zamieniono oryginały już nie brzęczą - przynajmniej mój który założyłem kilka tygodni temu jest cichutki

    Chodzi o te całe czarne klejone zapewne. Bo one nieco inaczej działają , tzn po zgaszeniu auta nie pracują pełną mocą aż do odbicia sztangi , tylko wcześniej zmniejszają siłę tłoczenia i łagodniej odbijają sztangę.
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

Podobne wątki

  1. Silnik 3.0 V6(AR 166), a 3.0 V6(AR GTV) to samo??
    Utworzone przez DamianM w dziale 166
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 17-11-2012, 18:52
  2. KM a HP to nie to samo
    Utworzone przez RobertWroc w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-02-2011, 14:17
  3. Dziwna sprawa !! Kasa stracona a dalej to samo :(
    Utworzone przez WUJ LEDI w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 18-03-2010, 20:40
  4. [145] Samo się naprawiło??
    Utworzone przez pafcioooo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-04-2009, 07:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory