Mam pytanie odnośnie uszczelnienie takiego mechanizmu różnicowego ponieważ ostatnio zauważyłem że gdzieś przepuszcza na łączeniu miedzy obudową a skrzynią i tu mam pytanie co trzeba rozebrać żeby ten dekiel zdjąć ? oraz czy jest tam jakaś uszczelka ?
Mam drugie pytanie ale nie wiem dokładnie co jest za to odpowiedzialne a mianowicie przy hamowaniu silnikiem beż różnicy na jakim biegu przy prędkości obrotowej 1,5-1,0 k obr/m występuje taki hałas jakby wycie? po wciśnięciu sprzęgła od razu cichnie, gdzie szukać winy ?



Odpowiedz z cytatem
muszę się przyznać że tak już jeżdżę 3 rok nic innego niepojącego się nie dzieje na dodatek te "wycie" jest na tyle ciche że nikt nie zwraca na nie uwagi dopóki nie powiem kiedy ma się wsłuchać. Rozumiem żeby szukać skrzyni razem z mechanizmem różnicowym i wtedy całość dać do sprawdzenia? i jaki koszt w najgorszym przypadku może być regeneracji takiej skrzyni i czy pisząc żeby szukał używanej oznacza że moja już się nie nada na regenerację?
