Właśnie siedzę w hotelu z ekipą forumowiczów, jakieś 300 metrów od hali FCA na IAA. Jutro zdamy dokładną relację z pierwszego kontaktu![]()
Ja również czekam na mnóstwo fot![]()
Ten aktywny przedni spojler nie ma nic do krawężników. On się aktywuje jedynie przy dohamowaniach i ostrych zakrętach (tak było na prezentacji powiedziane), resztę czasu jest 'podniesiony'. Myślę, że auto wykrywając przeciążenia samo je aktywuje w odpowiednim momencie, Zatem w zimie na śniegu, czy w gorszych warunkach, gdzie nie da rady poszaleć nie grozi nam taka sytuacja.
Pozdro,
Bartas
Wszystko ładnie pięknie,ale dzwięk w tym aucie to jest porażka do kwadratu identyczny jak w Matizie
https://www.youtube.com/watch?v=tY55PP_vP5g![]()
Ostatnio edytowane przez dereza ; 21-09-2015 o 08:23
Tak, znamy już Twoje zdanie na ten temat, pisałeś o tym (dla przypomnienia).
Jeżeli to powód dla którego nie kupisz QV, to szkoda.
Miejmy tylko nadzieję że plany FCA co do jej sprzedaży zanadto na tym nie ucierpią.
Może jednak zamiast śmiecić wątek, warto zostawić tu miejsce na wrażenia choćby kolegi Belfra z pierwszej ręki, oka, ucha - czyż nie?
Alfa Romeo Nel Cuore
Ha! Dzięki za odpowiedź. To ciekawostka, bo na pierwszym zwiastunie spojler ten rozkładał się jakby przy większych prędkościach (tak jak to w ałdi czy porsze) a nie jak przy hamowaniu.
Swoją drogą trochę intrygującym jest grad odpowiedzi, jaki padł na ostatnich stronach w tym temacie. Ilu tu specjalistów ... ojej, głowa boli.
Ostatnio edytowane przez Haveblue ; 21-09-2015 o 10:35
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Honda CRV (służbowa)
Maserati Ghibli SQ4 '15