Strona 92 z 152 PierwszyPierwszy ... 42828384858687888990919293949596979899100101102142 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 911 do 920 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #911
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Ja na szczęscie miałem tylko problem z rurką/przewodem od czujnika cisnienia do DPFu. Wywaliło Check,a ,na Fesie pokazało błąd czujnika i DPF . Okazało sie ,że przewód jest pęknięty w 3 miejscach . Za "dycha" problemu nie ma a DPF póki trybi to trybi (160tkm) i wypalanie w trybie 80/20% miasto/trasa - co 700km więc nie ma źle. Napewno się odezwę do kolegi jak już zacznie umierać "system" :-)

  2. #912
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    159, 1.9 8v 162 hp
    Postów
    96

    Domyślnie



    To jest wersja 8v. Kolektor jest wgłębiony w blok od silnika, zaznaczyłem to na zdjęciu. Czy ktoś wie jak go zdjąć?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kolektor.jpg
Wyświetleń:	637
Rozmiar:	70.5 KB
ID:	177425  

  3. #913
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Odkręca się podstawę pompy wtryskowej. To nie jest blok silnika.

  4. #914
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    159, 1.9 8v 162 hp
    Postów
    96

    Domyślnie

    Zeby ja odkrecic trzeba zdejmowac rozrzad?

    Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

  5. #915
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Tak.
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  6. #916
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Możecie mi doradzić jakim preparatem najlepiej jest czyścić kolektor dolotowy. Chodzi mi o zanurzenie go na noc lub na kilka godzin w czymś i czyszczenie potem.

  7. #917
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    To nie potrzeba filozofii. Najpierw oskrobałem potem spryskałem preparatem do mycia silników (używam firmy Agapit, ale dlatego, że mam) i umyłem Karcherem. Ten osad rozpuścić benzyną, olejem napędowym. Koniecznie rękawiczki gumowe na dłonie.

  8. #918
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Oto trochę zdjęć zdemontowanego kolektora ssącego po 133 tys przebiegu i trochę zdjęć z czyszczenia. Klapy były w idealnym stanie. Wszystko wyczyszczone i zamontowane ponownie.


    - - - Updated - - -

    Na zdjęciach tego nie ma ale do czyszczenia plastikowej części kolektora świetnie się nadaje taka szczotka do czyszczenia butelek.

    - - - Updated - - -

    Na pierwszym zdjęciu jest pokazane sterowanie klapami. Warto to dobrze przesmarować.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150925_125316.jpg
Wyświetleń:	448
Rozmiar:	109.2 KB
ID:	179226   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150924_195556.jpg
Wyświetleń:	369
Rozmiar:	64.9 KB
ID:	179227   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150924_204805.jpg
Wyświetleń:	305
Rozmiar:	81.2 KB
ID:	179228   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150924_204816.jpg
Wyświetleń:	313
Rozmiar:	70.7 KB
ID:	179229   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150924_214350.jpg
Wyświetleń:	282
Rozmiar:	69.6 KB
ID:	179230  

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150925_123149.jpg
Wyświetleń:	336
Rozmiar:	88.3 KB
ID:	179231   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150925_123329.jpg
Wyświetleń:	298
Rozmiar:	86.3 KB
ID:	179232   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150925_123335.jpg
Wyświetleń:	313
Rozmiar:	100.7 KB
ID:	179233   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150924_195530.jpg
Wyświetleń:	319
Rozmiar:	51.0 KB
ID:	179234   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150924_195510.jpg
Wyświetleń:	304
Rozmiar:	80.4 KB
ID:	179235  

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150924_195516.jpg
Wyświetleń:	309
Rozmiar:	93.1 KB
ID:	179236   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150924_195524.jpg
Wyświetleń:	284
Rozmiar:	54.6 KB
ID:	179237  

  9. #919
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    U mnie po ok 120000km jedna klapa miała spory luz.

  10. #920
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Byliśmy nastawieni z mechanikiem, że będziemy usuwali klapy ale jak mechanik zobaczył te klapy to nie chciał ich usuwać.

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory