hm.. a moze Kolega ma problem z kablami MN? ewentualnie moze cewka? bo faktycznie dziwny przypadek, masz problem z odpaleniem jak popada deszcz? slyszalem wlasnie o takim przypadku gdzie 1 kabel mial przebicie i wlasnie takie obiawy byly
Czyli rozumiem, że wymiana sprzęgła na niewiele się zdała?
Slabe mechaniki na tym forum![]()
AR 156 2.5 V6 Q2
AR 145 JTD '99 byla
AR 156 2.0 TS byla
Może i słabe te mechaniki albo piszą bzdury.
Mam 166 z tym samym silnikiem i przy padniętej przepływce są identyczne objawy jak piszesz.
To że wymieniałeś nie znaczy że nie mogła się zepsuć to tylko sprzęt. Sprawdź styki i jak masz możliwość zmień przepływke i wtedy sprawdź jak działa.
Poza tym albo moja Alfa to szrot totalny bo po odłączeniu przepływki to gul gul i koniec, wyłacza się silnik. Nie da się auta wkręcić na wysokie obroty. Takie numery przechodzą tylko na jtd.
Sprawdź ta przepływkę i doloty.
Z mechanikami to zartbo juz mam dosc tego
,a co do przeplywki to dziwne , zeby po 1 tys sie zepsula orginalna bosh
dolot mam spradzony nic tylko bede czekal na grzecha z forum jak znajdize czas i podjedzie do mnie z kompem moze on cos pokombinuje i wymysli
![]()
AR 156 2.5 V6 Q2
AR 145 JTD '99 byla
AR 156 2.0 TS byla
Hamuj chlopie, bzdury nie bzdury, ale nie obrazaj tego forum, wielu juz pomoglo. Dosyc trudno jest postawic diagnoze na odleglosc. Nie wiem jak w ts, ale w jts 2.0 po odlaczeniu przeplywki samochod zachowuje sie prawie normalnie, 0 duszenia tylko problem z przekroczeniem 3500 obrotow (wywala blad) ale nie gasnie. Zawsze mowie najpierw komp i diagnozowanie nie tylko zczytywanie bledow, inaczej sie chyba nie da.
kolego a może cewka ci się kończy. mi przerywal około 3 tys. byla wypalona na łączeniu z fajka świecy, wymienilem cewke i jest ok. szukaj nic innego tobie nie zostaje
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny