Próbowałem, szpilką, długopisem, gąbką - lypa
Próbowałem, szpilką, długopisem, gąbką - lypa
Też mam ten sam problem, na szybę coś tam się dostaje tego płynu, ale na dach i klapę bagażnika chyba więcej. Ogólnie do regulacji jest taka śrubka z boku (chyba płaski śrubokręt wystarczy). Do tego można próbować igłą ustawiać sam spryskiwacz. Wiem, że niektórzy mają problemy z tą śrubką z boku i igłą z powodu wieku spryskiwaczy. Nowe reguluje się swobodnie i nie kosztują jakiegoś majątku. Spróbuję sam coś przy tym porobić, jeżeli nie wyjdzie to kupię nowe.
A podczas jazdy w trasie psika dobrze?
Na postoju rzeczywiście wali po dachu (ja leciutko popsikuje i wtedy płyn trafia na szybę).
Podczas jazdy pięknie trafia w środek szyby.
W innych autach zauważyłem, że o ile podczas postoju wszystko jest git, o tyle w czasie jazdy płyn trafia poniżej poziomu wzroku (mowa o tych rozpylających).
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
dokładnie tak jest, że podczas jazdy psika idealnie, na postoju opsikuje prawie wszystko do okoła. Wiadomo autko stworzone do jazdy a nie do stania![]()
U mnie jest taki problem ze od strony kierowcy psika bardzo nisko.
Wysłane za pomocą Tapatalk [emoji4]
Może usyfiony? Może dziurwa?
Sprawdź przewód spryskiwacza i samą końcówkę.
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Leje jak szalony tylko nisko. Będę coś kombinował.
Wysłane za pomocą Tapatalk [emoji4]
A szczerze to nawet nie korzystałem ze spryskiwacza podczas jazdy. Zawsze zwracam uwagę na brudną szybę na światłachjak psiknę to wszystkie samochody wokół mokre więc staram się bardzo delikatnie naciskać
![]()
Dziś wymieniłem aku bo wczoraj zauważyłem że słabo kręci. Ale nie wiem czy to ma związek bo jadąc juz na nowym aku wyświetliły się dwa komunikaty "Hill Holder Unavailable Consult Handbook" i "VDC Unavailable Consult Handbook" może to mieć jakiś związek ze sobą? Błędu abs nie było i z ciekawości sprawdzałem czy działa i działał.
Wysłane za pomocą Tapatalk [emoji4]
Do wszystkich pytań z tego wątku są już odpowiednie tematy. Zakładanie jednego zbiorczego z taki tytułem i pytaniami wszelakimi ma się nijak do zasady funkcjonowania forum w ogóle.
Potem następny nie będzie mógł dzięki temu nic znaleźć w wyszukiwarce i tak dalej i tak dalej.
Moderator zagląda tu w ogóle czasem?
Temat mojej Franczeski:
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...gon_goora.html