166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...st1662984.html
Pare postow wczesniej jest dzwiek z bicia rekordu
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Ponoć seria. DPF off, klapki off, egr zaslepiony.
![]()
Zerknijcie proszę o moje kreski ( mod robiony kompletnie u kogoś innego, hamowane w tym samy miejscu,przed modem wymieniony przepływomierz,filtr powietrza na gąbkowy mod obejmował egr off, klapy off i soft ). Dziwi mnie strasznie przesunięcie maksymalnego momentu w serii auta jak i w modzie w okolice 3000rpm a nie 2000rpm. Czym może być spowodowana taka zmiana charakterystyki auta ???
![]()
każdy softy robi inaczej... kto to robił? zreszta ta hamownia to srednio do mierzenia, inercja raczej nie obciazy tego silnika.
Problemami z powietrzem. Oto wyniki z logów jakie mi przesłałeś:
Powietrze
Przy jednoczesnym dobrym doładowaniu
Problem z układem dolotowym (nieszczelność), czy czujnik ciśnienia doładowania szwankuje ? Ktoś musi kłamać
Aby spalić dawkę paliwa w oprogramowaniu fabrycznym potrzebne jest około 1000-1150 mg/w, a tutaj praktycznie to się nie zdarza.
Reszta PW.
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 14-10-2015 o 12:58
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
W Oplach z tym silnikiem ponoć czujnik ciśnienia doładowania potrafi często szwankować (podobno czasami wystarczy go przeczyścić) - takie info od znajomego prowadzącego warsztat ze specjalizacją GM. Więc może czujnik.
Czujnik by zauważył od razu. NA wolnych lekko jest podniesiony. To standardowy objaw.
- - - Updated - - -
I pomiar nie byłby zbieżny z żądanym.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Ma ktoś pomysł czego to może być wina? Czy to wina dziury w dolocie, czy szukać przyczyny w elektryce?![]()
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts