
Napisał
Iwan87
Nie zrozumieliśmy się. Przyjeżdżasz do mechanika na wymianę łożyska w kole. Masz dwa wybory:
1) oddajesz auto mechanikowi i on lata za zakupem części
2) oddajesz auto mechanikowi żeby wymienił łożysko, które Ty kupiłeś
Teraz po pół pojawia się problem bo coś zaczyna wyć w tym kole. Oddajesz z powrotem do mechanika, który stwierdza, że łożysko się poddało i trzeba je reklamować. I teraz co mechanik ma do tego, że problem pojawił się w części a nie jego robocie. On swoje zrobił dobrze, zamontował dobrze. Wada produktu spowodowała to, że auto nie jest sprawne. Dlaczego zatem on ma brać na siebie odpowiedzialność za materiał, który Ty mu dostarczyłeś ? Płacisz za robociznę drugi raz.
W pierwszym przypadku reklamujesz usługę wymiany łożyska czyli usługę która składała się z samej czynności wymiany jak i części czyli łożyska. Nie interesuje Cie gdzie leżał błąd -czy w montażu czy materiale.