Strona 106 z 152 PierwszyPierwszy ... 65696979899100101102103104105106107108109110111112113114115116 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,051 do 1,060 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #1051
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Spawanie mojego 5 cyl kosztowało 50 pln. Żadnego planowania, wszystko szczelne.

  2. #1052
    Użytkownik Znawca Avatar anAlfaBeta
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    1,960

    Domyślnie

    Jak mnie kiedyś najdzie ochota na rozbieranie silnika znów to sprawdzę, czy moje śrubki się posikały olejem czy nie.

  3. #1053
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Chopy ogarnijcie się. Czy otwory zostały zaspawane i wkręcono śruby na zielonym kleju - bez znaczenia. Będzie szczelne i nie będzie strachu o klapce w cylindrze.

    Ważne by wywalić EGR bo to on jest powodem zacierania się klapek
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  4. #1054
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtd 16v 2007
    Postów
    460

    Domyślnie

    Panowie własnie jestem w trakcie dobierania sie do kolektora,ale nie wiem co to jest i czy moge to rozłaczyc i ewentualnie gdzie bo jak probowalem to zaczyna leciec

  5. #1055
    Użytkownik Znawca Avatar anAlfaBeta
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    1,960

    Domyślnie

    To jest odstojnik od przelewu paliwa, możesz a nawet musisz rozłączyć. Trochę dizla się poleje, nie ma na to rady - ale niewiele.

  6. #1056
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtd 16v 2007
    Postów
    460

    Domyślnie

    koledzy ,a jak przekrecic te koło za cholere nie idzie i czy na nakretka jest kluczen dynamometrycznym dokrecona

  7. #1057
    Użytkownik Znawca Avatar kowal78
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    100lica
    Auto
    AR 159 Q-tronic 2009
    Postów
    1,329

    Domyślnie

    Nie kręć tą nakrętką na pompie. Jeśli chcesz zakręcić paskiem to kręć nakrętką na kole pasowym na wale. Nie obraź się ale pytania które zadajesz świadczą raczej o tym że nie powinieneś się za to brać. Nakrętka na pompie jest po prostu do ebana. Same koło też nie łatwo zdjąć z wałka pompy.

  8. #1058
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtd 16v 2007
    Postów
    460

    Domyślnie

    koło pasowe to te na dole tam nie ma cięzko dojsc,a i tak ta nakretke trzeba odkrecic czy nie

  9. #1059
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Cytat Napisał jackblackxxx Zobacz post
    koło pasowe to te na dole tam nie ma cięzko dojsc,a i tak ta nakretke trzeba odkrecic czy nie
    Hopie zostaw to i daj zarobić innym 100 zanim dasz zarobić z 1590 zł :-)

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  10. #1060
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtd 16v 2007
    Postów
    460

    Domyślnie

    ale jestem juz tak daleko

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory