Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: kilka pytań odnośnie przeróbki wnętrza

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubusar146
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    AR 156 2.4 jtd 98r
    Postów
    309

    Domyślnie kilka pytań odnośnie przeróbki wnętrza

    Witam chciałbym zapytać jak wymienić analogowe przełączniki nawiewów na elektroniczne w mojej alfie, drugie to chciałbym zakupić fotele skórzane i z tego co się orientuje są podgrzewane z przodu niestety u mnie jest welur i co trzeba będzie zrobić żeby to przerobić ?
    czy kierownica z alfy 147 będzie pasować do alfy 156?
    proszę o sensowne odpowiedzi bądź przekierowanie do jakiś poradników.
    Z góry dzięki

  2. #2
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Cytat Napisał kubusar146 Zobacz post
    Witam chciałbym zapytać jak wymienić analogowe przełączniki nawiewów na elektroniczne w mojej alfie, drugie to chciałbym zakupić fotele skórzane i z tego co się orientuje są podgrzewane z przodu niestety u mnie jest welur i co trzeba będzie zrobić żeby to przerobić ?
    czy kierownica z alfy 147 będzie pasować do alfy 156?
    proszę o sensowne odpowiedzi bądź przekierowanie do jakiś poradników.
    Z góry dzięki
    Jeśli chcesz elektroniczne, to raczej Ci nie wyjdzie, chyba, że będziesz bawił się w grzebanie w elektryce. Ale z tego co się orientuję chyba nikomu jeszcze nie wyszło.Fotele spokojnie możesz montować tyle, że bez podgrzewania. Jeśli chcesz to kolejna zabawa w podłączanie. Ale czy ma to sens? Kierownica ze 147 pasuje jesli przerobisz gwint. Lepiej kupić od razu ze 156

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubusar146
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    AR 156 2.4 jtd 98r
    Postów
    309

    Domyślnie

    jeśli chodzi o ten gwint w kierownicy to o co dokładnie chodzi?

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar MyPPx
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Okolice Krakowa
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150KM
    Postów
    315

    Domyślnie

    Jest tam inny wieloklin, można bawić się w piłowanie i wejdzie, ale czy się opłaca ? Lepiej brać od 156 po fl i nawet może obejdzie się bez ustawienia zbieżności.

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar Pawlon13
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Skarżysko-Kamienna
    Auto
    156, 1,8 TS
    Postów
    209

    Domyślnie

    Zakładałem skórzaną tapicerkę u siebie i fotele podgrzreane pasuję jedynie nie będzie grzało;P

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kubusar146
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    AR 156 2.4 jtd 98r
    Postów
    309

    Domyślnie

    dzięki za pomoc chłopaki

  7. #7
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pawlon13 Zobacz post
    Zakładałem skórzaną tapicerkę u siebie i fotele podgrzreane pasuję jedynie nie będzie grzało;P
    dokładnie,ja u siebie obciąłem kable

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał MyPPx Zobacz post
    Jest tam inny wieloklin, można bawić się w piłowanie i wejdzie, ale czy się opłaca ? Lepiej brać od 156 po fl i nawet może obejdzie się bez ustawienia zbieżności.
    zakładałem taką kierownice po FL i bez problemu śmiga. Nie było potrzeby jechać na zbieżność.Najlepiej ustawić sobie na prostej kierownicy.

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Możesz zalożyc grzane fotele, jak chcesz żeby działały podciągasz do każdego siedzenia dwa przewody pod dywanikiem (plus i minus). Dajesz na nie napięcie "po stacyjce" przez jakiś bezpiecznik i tyle, podłączasz pod kostkę pod siedzeniem, włącznik masz w fotelach które kupisz/kupiłeś. Robiłem to dokładnie w swojej 156 dwa tygodnie temu. Druga opcja bardziej optymistyczna jest szansa że masz już przewody fabrycznie podciągnięte pod wykładziną, ja nie miałem niestety.

    Kierownicę ze 147 do 156 zamontujesz bez żadnego przerabiania gwintu, ale... kiera od 147 może mieć dwa ząbki wielowpustu połączone w jeden. (cały wielowpust jest taki sam, już to opisywałem tu kiedyś) Wielowpust jest z miękkiego aluminium, bieżesz mały iglaczek (pilniczek) i napiłowujesz delikatnie kanałek pomiędzy tymi dwoma ząbkami i tyle, 2 minuty roboty. Pasuje bez problemu. Jak kupisz kiere będziesz widział o co chodzi. Też to robiłem w swojej 156

    W elektronikę i sterowanie ogrzewaniem bym się nie bawił na twoim miejscu.
    Ostatnio edytowane przez michal_lc4 ; 24-10-2015 o 21:47

    ​MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
    https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl

    Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer

Podobne wątki

  1. [155] Kilka pytań odnośnie 155 2.0 8v
    Utworzone przez DJBisonus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-09-2014, 11:22
  2. Kilka pytań odnośnie 156
    Utworzone przez featmilka w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 13-11-2011, 11:47
  3. Kilka pytań odnośnie AR 166 2.0 TB
    Utworzone przez dzida84 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-04-2011, 22:46
  4. [155] Kilka pytań odnośnie 155 1.7 TS
    Utworzone przez LukaszLU w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-01-2010, 21:24
  5. [33] Kilka pytań odnośnie 33.
    Utworzone przez Spirit w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 25-08-2009, 22:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory