nie wiem co Wy ciagle do tego BMW pijecie, nawet jesli są jakieś podobieństwa, czy to źle ?
159tki proszę mi tu nie obrażać, bo mam wrazenie, ze koledzy z 3 literowego forum deceniają jej piękno bardziej niż co poniektorzy alfaholicy...
Jednak nie ma co być zaślepionym, 159tka technologicznie na pewno nie wybiegała w przyszłość (i tutaj zgodze sie z Marchionne), a Giulia taka będzie (albo raczej musi sporo nadgonić) i bardzo dobrze ze postawili na to w 1 kolejnosci.
Technologiczne zaawansowanie może komuś wydawać się niepotrzebne, ale te gadżety umilają/ułątwiają życie i z czasem stają się standardem.
Przykładowo ciekawostka jak działa system adaptive / laser led:
https://www.youtube.com/watch?v=-WvK5WC4ns0
https://www.youtube.com/watch?v=-dvPZ3H1Vm4
Zakochanie w 159tce szybko przechodzi, wystarczy pojeździć i posluchac brzmienia R6 konkurencji, co ciekawe która mimo powszechnych trendów minimalizacji pojemności nie rezygnuje z tych silników i ładuje je do nowych modeli poniżej emek, bo na nich m.in. zbudowała swoja renomę.
Dla mnie osobiście trochę szkoda, że Giulia nie bedzie miala czegos 6 cylindrowego bardziej przystepnego (tak jak kiedys w alfach były 2,5 V6), gdzies posrodku - pokroju 3 litrowego silnika N54/N55 BMW, ktory jedzie, brzmi, potrafi być ekonomiczny, daje super frajde z jazdy a osiagi tez ma zacne i duzy potencjal.
Wg mnie jest za duża przepaść miedzy QV a wersjami cywilnym. Tbi >300 koni z 4 cylindrow ok, osiagi ok, ale to raczej bedzie w brzmieniu nijakie, coś pokroju konkurencyjnego silnika N20 i wcale nie takie oszczedne jakby sie wydawało.
Niestety 4 cylidrowe silniki sie rozpanoszyły, niedługo głośniczki imitujące dżwiek 6 cylindrów w kabinie to pewnie będzie standard, chyba że wydechem w Giulii zdziałają cuda jak w 4C![]()