Po wymianie wtrysku jest jeszcze gorzej. Wtrysk używany. Szarpie, totalnie nierówno pracuje, faluje obrotami i komputer dalej pokazuje błąd wtrysku nr 1
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
Trzeba sprawdzić czy jest sygnał z komputera na wtryskiwacz jeśli go nie ma to wtrysk nie będzie podawał paliwa na cylinder
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Powiem tak : odpiąłem wtyczkę i na włączonym zapłonie wziąłem i zmierzyłem. Pokazuje magiczne : 0.00
Następnie sprawdziłem błędy po podłączeniu wtyczki i pokazuje P0201. Ok, więc idąc tym tropem ( błąd wcześniej pojawiał się tylko po odpaleniu ) odpiąłem wtyczkę od wtrysku na cylindrze nr 4 . Przekręcam zapłon i o to mam błędy P0201 ( 1 cyl ) i P0204 ( 4 cyl ) ...
Podsumowując... Śmie twierdzić że na wtyczkę nie dociera sygnał. Przy odłączeniu którejkolwiek wtyczki komputer od razu wali błędem. Błąd stale za to zostaje na cylindrze nr 1.
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
Możesz jeszcze zdemontować baranka nad 1wszym wtryskiem i do wtrysku podpiąć bateryjkę 9V, wtedy zobaczysz czy ładnie rozpyla i ostatecznie będziesz mógł posądzić wiązkę. Masz gaz?
Baranki mam ściągnięte w tym momencie pierwszy trzy. Gaz jest, ale awaryjne odpalenie na gazie jest niemożliwe. Dopiero jak się zagrzeje. A póki co to auto jest rozebrane i chcę sprawdzić tą wiązkę. Może wypróbuje ten patent z bateryjką 9V..
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
To sprawdź bateryjką, jak jest LPG to masz przerabianą wiązkę do wtryskiwaczy - jeden kabelek jest przecięty i sygnał idzie przez komputer od gazu. Mogło coś się uszkodzić w sterowniku LPG.
Najlepiej dojdź to tego rozciętego miejsca i odczep kabelki idące do sterownika LPG i zmierz czy opór jest w okolicach 0 omów.
Nawet jeśli opór jest mały, a na teście z bateryjką wtrysk ładnie rozpyla, to sugerowałbym tymczasowo przerobić wiązkę do tego wtryskiwacza na oryginał - połączyć rozcięty przewód.
Też przerabiałem ten temat i niestety sterowniki LPG czasem padają...
Z tym że sterownik LPG u mnie już był robiony... Już raz padł... Czyżby padł drugi raz?
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
A co to za sterownik?
Wiesz no może ma za ciepło czy coś - pewnie masz CF3 więc pod maską jest niezły skwar...
Z obserwacji wiem, że wiązka od komputera silnika jest dość porządnie zrobiona i ciężko żeby coś tam się popsuło, gdyby padło w komputerze silnika to by nie działało ani na benzynie ani na gazie, jak jest u Ciebie?
Może uszkodziło się to połączenie o którym mówiłem na poziomie wiązki...
Na gazie auto jeździło normalnie, czasami na niskich obrotach tylko przyszarpało, ale wtryski już mogłby zgubić z lekka mapę.
Gaz mam ogólnie LandiRenzo, więc sterownik będzie pewnie od tego - jaki dokładnie? Zabij a nie wiem. Ściągne kolektor to będę szukał wcięcia.
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?