Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Temat: Wypadajace zaplony V6

  1. #11
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał maniek015 Zobacz post
    Generalnie teraz zapalił mi się na stałe błąd P0201 - błąd wtryskiwacza cylinder nr 1. Auto pracuje jakby na 5 cylindrów, szarpie, nie ma mocy, przerywa.
    Dla pewnosci mozesz zamienić wtryskiwacze na cylindrach

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Po wymianie wtrysku jest jeszcze gorzej. Wtrysk używany. Szarpie, totalnie nierówno pracuje, faluje obrotami i komputer dalej pokazuje błąd wtrysku nr 1
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  3. #13
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Trzeba sprawdzić czy jest sygnał z komputera na wtryskiwacz jeśli go nie ma to wtrysk nie będzie podawał paliwa na cylinder

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Powiem tak : odpiąłem wtyczkę i na włączonym zapłonie wziąłem i zmierzyłem. Pokazuje magiczne : 0.00
    Następnie sprawdziłem błędy po podłączeniu wtyczki i pokazuje P0201. Ok, więc idąc tym tropem ( błąd wcześniej pojawiał się tylko po odpaleniu ) odpiąłem wtyczkę od wtrysku na cylindrze nr 4 . Przekręcam zapłon i o to mam błędy P0201 ( 1 cyl ) i P0204 ( 4 cyl ) ...

    Podsumowując... Śmie twierdzić że na wtyczkę nie dociera sygnał. Przy odłączeniu którejkolwiek wtyczki komputer od razu wali błędem. Błąd stale za to zostaje na cylindrze nr 1.
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar lukros
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 FL 2,5 v6
    Postów
    89

    Domyślnie

    Możesz jeszcze zdemontować baranka nad 1wszym wtryskiem i do wtrysku podpiąć bateryjkę 9V, wtedy zobaczysz czy ładnie rozpyla i ostatecznie będziesz mógł posądzić wiązkę. Masz gaz?

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Baranki mam ściągnięte w tym momencie pierwszy trzy. Gaz jest, ale awaryjne odpalenie na gazie jest niemożliwe. Dopiero jak się zagrzeje. A póki co to auto jest rozebrane i chcę sprawdzić tą wiązkę. Może wypróbuje ten patent z bateryjką 9V..
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar lukros
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 FL 2,5 v6
    Postów
    89

    Domyślnie

    To sprawdź bateryjką, jak jest LPG to masz przerabianą wiązkę do wtryskiwaczy - jeden kabelek jest przecięty i sygnał idzie przez komputer od gazu. Mogło coś się uszkodzić w sterowniku LPG.
    Najlepiej dojdź to tego rozciętego miejsca i odczep kabelki idące do sterownika LPG i zmierz czy opór jest w okolicach 0 omów.
    Nawet jeśli opór jest mały, a na teście z bateryjką wtrysk ładnie rozpyla, to sugerowałbym tymczasowo przerobić wiązkę do tego wtryskiwacza na oryginał - połączyć rozcięty przewód.
    Też przerabiałem ten temat i niestety sterowniki LPG czasem padają...

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Z tym że sterownik LPG u mnie już był robiony... Już raz padł... Czyżby padł drugi raz?
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  9. #19
    Użytkownik Świeżak Avatar lukros
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 FL 2,5 v6
    Postów
    89

    Domyślnie

    A co to za sterownik?
    Wiesz no może ma za ciepło czy coś - pewnie masz CF3 więc pod maską jest niezły skwar...
    Z obserwacji wiem, że wiązka od komputera silnika jest dość porządnie zrobiona i ciężko żeby coś tam się popsuło, gdyby padło w komputerze silnika to by nie działało ani na benzynie ani na gazie, jak jest u Ciebie?
    Może uszkodziło się to połączenie o którym mówiłem na poziomie wiązki...

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Na gazie auto jeździło normalnie, czasami na niskich obrotach tylko przyszarpało, ale wtryski już mogłby zgubić z lekka mapę.

    Gaz mam ogólnie LandiRenzo, więc sterownik będzie pewnie od tego - jaki dokładnie? Zabij a nie wiem. Ściągne kolektor to będę szukał wcięcia.
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

Podobne wątki

  1. co zrobic jak wypadaja zaplony przy AR 156 2.0 155 KM ??
    Utworzone przez Młody 25 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-10-2011, 19:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory