Odgrzeje, grzebał ktoś coś w JTS czy w całej Polsce cisza ?
Odgrzeje, grzebał ktoś coś w JTS czy w całej Polsce cisza ?
Najpierw sprawdz czy masz fabryczna moc ,bo te silniki serii nie trzymaja, a pozniej baw sie w modzenie
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Jak masz kasę na eksperymenty to może zainteresują cię linki z tego tematu: http://www.forum.alfaholicy.org/tuni...ing_jtsow.html
czytałem te linki i kompresor chyba lepszy pomysł niż turbo mniejsze koszta mniej awaryjny efekt podobny Tylko nie wiem kto coś takiego faktycznie montuje i ile to by kosztowało bo to że w UK ktoś to robi to mało mnie to interesuje nie będę do nich jechać
No będę jeszcze myślał jak coś konkretnego zrobię to podzielę sie na forum
witam a co myslicie o zmianie programu??? z tego co czytałem przyrost z seryjnych 185km do 203km i z seryjnych 230nm do 255nm niby nie dużo ale zawsze coś
to jest jasne najpierw chciałbym sprawdzić jak wygląda rzeczywistosc i ewentualnie co musze poprawić przed jakimkolwiek działaniem głównie to jestem ciekawy czy ktoś na forum jest po takich modyfikacjach ?? i czy mógłby sie ktoś doświadczony wypowiedzieć na taki temat czy to jest realne czy to tylko tani chwyt marketingowy oparty na liczbach wziętych z kosmosu