Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 39

Temat: Kłopotliwe zawieszenie

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Wybita tuleja metalowo gumowa - pozostaje zlokalizować tylko która
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #12
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    To tu są jakieś tuleje? Przecież nie ma belki tak jak w Bravo. Notabene, w Bravo też miałem wymieniane tuleje, ale dopiero po interwencji Rzecznika Konsumentów.

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    każdy wahacz ma tuleje a myślałeś ze co jest?- teraz pytanie które tuleje jak jest kilka wahaczy z tyłu i po jednym na stronę z przodu.
    jak pisałem sprecyzuj odgłos - czy tył czy przód?

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    łaczniki poleciały

  5. #15
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    każdy wahacz ma tuleje a myślałeś ze co jest?- teraz pytanie które tuleje jak jest kilka wahaczy z tyłu i po jednym na stronę z przodu.
    jak pisałem sprecyzuj odgłos - czy tył czy przód?
    Pisałem już - tył i chyba prawa strona.

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    obstawiam najpierw łączniki staba tylko nie sprawdzaj na podnośniku kolumnowym bo zawias będzie w nienaturalnym położeniu.

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT Sportiva QV
    Postów
    147

    Domyślnie

    Zasadniczo się tył lubi tłuc. Ciche to zawieszenie nie jest. Mnie się tłukło bardziej niż zazwyczaj, poleciał łącznik z jednej strony. Koszt oryginału 84 zł. Można kupić tańszy zamiennik ale nie miałem czasu za tym biegać. Zrobione od ręki.

  8. #18
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Dzięki za wskazówki!

    W takim razie bardzo ciekawe co zaszkodziło moim tulejom/łącznikom. Bo tłuką się tak od +/- przebiegu max. 14kkm. Jak nie wcześniej... A nie przypominam sobie żadnej epickiej dziury/studzienki (felgi i opony całe).

    Spróbuję w listopadzie zrzucić Julkę do ASO (olej, filtr oleju, filtr powietrza) to może w końcu uporają się ze stukami z zawieszenia (bo przód robi klasyczne chrupanie na progach)... Z długiej listy drobiazgów te dwa chyba mnie najbardziej wpieniają, bo 14-letnie Palio, przez TE SAME progi przejeżdża 2 razy szybciej bez stęknięcia...

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    Po przeguby w lacznikach są teflonowe dlatego tak siadaja

    Wysłane z mojego QUANTUM_2_500 przy użyciu Tapatalka

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulietta 1,4 170kM
    Postów
    47

    Domyślnie

    Witam!

    Chciałem również podłączyć się pod temat stukania na poprzecznych nierównościach- doprowadza to do szału, niestety.... Mój przebieg to 45k a takie stuki występują...tak jak opisane na początku przy przejeżdżaniu przez uskok na drodze, ogranicznik etc następuje stuknięcie. Taki same pojawia się gdy jedziemy spokojnie i strzelimy na pedał hamulca...
    Auto było sprawdzane w ASO Wrocław- bez rezultatu, następnie w Irbisie we Wrocławiu okazało się, że z racji że mam wersje z twarszym zawieszeniem w pierwszym wypuście poduszki amorów były żle zaprojektowane i po rozebraniu okazały się lekko luźne, zostały wymienione ale dalej jest jak było... Na trzepakach oczywiście również nic nie wychodzi wszystko sztywne i bez luzów...
    Nawet chłopaki z K-sport spędzili nad nią ponad godzine i nie zlaleźli nic co mogłoby być tego przyczyną....

Podobne wątki

  1. [156] Demontaż miski olejowej - kłopotliwe śruby
    Utworzone przez pkogut w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 28-07-2015, 12:41
  2. Zawieszenie
    Utworzone przez Miły w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-06-2015, 07:40
  3. Kłopotliwe radio
    Utworzone przez madziara w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-02-2013, 11:00
  4. zawieszenie
    Utworzone przez arek1508 w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 03-01-2013, 08:38
  5. [156] Zawieszenie
    Utworzone przez zawigrze w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-01-2009, 21:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory