Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Scieżka fal AM w oryginalnym radiu.

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar michal.115
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Wadowice
    Auto
    Była Alfa Romeo 147 FL 1.6 TS 120KM 2008r teraz GT 3.2 :)
    Postów
    112

    Domyślnie Scieżka fal AM w oryginalnym radiu.

    Ostatnia deska ratunku. Nie mam w pobliżu elektronika, pytałem na innych forach ale bez modelu radia nic nie zrobią. Był kiedyś taki temat, więc może ktoś podoła temu pytaniu. A mianowicie, które ścieżki odpowiadają za przesył danych AM (by wlutować się kablem AUX)? Radio z polifta 147.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	CAM00180.jpg
Wyświetleń:	216
Rozmiar:	154.5 KB
ID:	182358  

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar beriba
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 1.9 JTD 16V
    Postów
    1,305

    Domyślnie

    Aux-in możesz zrobić bez bawienia się ścieżkami. Wystarczy odpowiednio się wpiąć do pinów pod niebieską zaślepką za radiem. Schematy są w sieci

    Wyryte rantem felgi

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar michal.115
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Wadowice
    Auto
    Była Alfa Romeo 147 FL 1.6 TS 120KM 2008r teraz GT 3.2 :)
    Postów
    112

    Domyślnie

    Nie wepnę, bo w nowszych radiach nie da się wymusić trybu zmieniarki. Przerabiałem już to

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar beriba
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 1.9 JTD 16V
    Postów
    1,305

    Domyślnie

    A widzisz, to trzeba pisać że masz nowszy model Nie wiem czy będziesz w stanie wlutować się gdzieś w ścieżki a bez schematu raczej nikt Ci nie powie które są do czego. Z kolei ze schematem może być problem. Jakiś czas temu szukaliśmy manuala ale Blaupunkt mówił że nie mają manuali do fabrycznego radia. W sieci nic nie szło znaleźć a podejrzewam że ASO też nie będzie czegoś takiego miało. Także może być ciężko zrealizować to co chcesz zrobić. Łatwiej by było zasymulować to że zmieniarka jest podłączona, np. jakimś mechanicznym ukrytym przełącznikiem. Niestety z głowy Ci nie powiem jak i gdzie podać sygnał żeby to zadziałało

    Wyryte rantem felgi

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar michal.115
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Wadowice
    Auto
    Była Alfa Romeo 147 FL 1.6 TS 120KM 2008r teraz GT 3.2 :)
    Postów
    112

    Domyślnie

    I właśnie tu jest pies pogrzebany Nie ma żadnych informacji na temat tego radia i tylko tutaj mogę się czegokolwiek dowiedzieć. Co do symulacji zmieniarki - pewnie chodzi Ci o piny data in, data out. Też nic nie daje zwieranie pinów. W tym modelu w grę wchodzi tylko e-zmieniarka.

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar Gregi
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Rzeszów / Kraków
    Auto
    AR Giulietta Veloce 1.4 MA 150 KM + AR GT 3.2 V6 Busso + Abarth 595 Pista
    Postów
    62

    Domyślnie

    Cytat Napisał michal.115 Zobacz post
    Nie wepnę, bo w nowszych radiach nie da się wymusić trybu zmieniarki. Przerabiałem już to
    Czy w nowszych modelach radia (tych w 147 FL), w których nie da się wymusić trybu zmieniarki można w ogóle podłączyć zmieniarkę mp3 np. Yatour i będzie ona działać?

Podobne wątki

  1. MP3 w oryginalnym radiu z NAVI - ALFA ROMEO 147
    Utworzone przez Szczepan w dziale 147
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 08-02-2017, 13:09
  2. [159] Szum w oryginalnym radiu MP3
    Utworzone przez Ernest w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 18-03-2015, 15:25
  3. Scieżka przedzakupowa Bielsko-Biała
    Utworzone przez Matras w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-10-2013, 17:24
  4. [146] "16 na oryginalnym zawieszeniu?
    Utworzone przez kwiatu w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-02-2010, 16:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory