WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
Panowie, to jest jak najbardziej do zrobienia. Problem jest tylko w tym, że szukając przyczyny co jakiś czas dowiadywałem się o nowej ingerencji w mechanikę. O czym sam właściciel dowiadywał się przypadkowo. Pewno gdyby samochód był u nas na miejscu, to całość ogarnięta by była w parę godzin. Tu miał być ori. Problemy wskazywały na banalne przypadłości, a finalnie okazało się to co już wiecie. Tak bywa.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Obstawiam standardową zagrywkę, albo sztanga źle ustawiona, albo ogranicznik jest mocno wykręcony i w tedy zmiany ustawienia geo w sofcie i tak nic nie dadzą.
Co do samego turbo, to tak jak Cinek pisze sama zmiana na wersje z 210, powoduje szybsze wstawanie. Aczkolwiek po tym turbo, nie spodziewał bym się dużo większych przyrostów, w porównaniu do kkk.
SCYZ-GUM , Myślenice , 3-go Maja 22
Modyfikacje Mechaniczne, Serwis, Sprzedaż AR
www.5turbo.com
Nowe natchnienie Promot 76/84
Nowsze Dallara F393
159 1.9 280 F40 inside
159 ti 2.4 210
Fiat Barchetta 131
Fiat Coupe 2.0 20VT 220
a to robienie softa przez maila jest problemem?
a masz jakiekolwiek REALNE doświadczenie z tuningiem poza tym co wyczytałeś na forum?
Co prawda w Alfie robiłem tylko program, ale ogólnie też coś tam mniej więcej kojarzę
![]()
Ludzie ale lecicie w hejt i marudzenie. Robienie softa przez maila nie widzę nic złego. Dajesz tunerowi logi auta i działasz, potrzebowałem tylko waszych wskazań jak podejść do pewnego problemu i został on rozwiązany wiec nie widzę sensu dalszym dywagacją. Ps. i tak większość osób kupuje auto przez maila ( oglądacie zdjęcia przesłane, po czym wybieracie ten najlepsze auto z zobaczonych i jedziecie na ostateczne oględziny - czyli tak Kupujemy auta poniekąd przez maila! )
diagnostyka i program przez e maila, no weżcie Panowie bez jaj..
Przytocze taki realny przypadek sprzed roku może więcej..
147 JTD 16v 140KM z fortowym IC i wywalonym 1 katem ( zrobiony 2.25 DP ) wypluwa na hamownii lekko ponad 170 koni i chyba ok 3X0 NM. Jak ogólnie wiadomo ten silnik po takich modach na obciążeniówce wydmuchuje ok 190KM i 380NM. Po demontażu pokrywy głowicy i wałków okazuje się, że jeden z popychaczy lub dzwigienka popychacza jest pęknięta, dokładnie już teraz nie pamiętam. Jak wykryjesz usterkę przez e maila mając idealne logi i parametry silnika ?