Ta... ja mam 7,5k na liczniku, tył się tłucze od początku, w ASO twierdzą, że ten typ tak ma.
Ta... ja mam 7,5k na liczniku, tył się tłucze od początku, w ASO twierdzą, że ten typ tak ma.
A u mnie nie jest tak od początku, więc to nie jest tak, że TTM.
U mnie nic sie nie tłucze, chyba ze nie mam tak wyczulonrgo słuchu. Auto ma 80k najechane
Potwierdzam: u mnie się tłucze, chociaż kiedyś się nie tłukło. Ten typ tak nie ma!
A podjadę sobie do Twardowskiego z ciekawości, któregoś dnia wobec tego, może obczai![]()
Co może wpływać na drgania kierownicy powyżej 100 km/h, im szybciej tym większe, (oprócz kół), czy to może być łącznik drążka stabilizatora?
Zdecydowanie koła, czasami przeguby ale to raczej na 99% koła (nie tylko wyważenie się liczy, ale tez może to być krzywa felga). Łacznik nie powoduje drgań proporcjonalnych do prędkości
Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 05-03-2016 o 10:18
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Uszkodzona opona, uszkodzona Piasta, łożysko, luz na wahaczu.
Ogólnie jak masz luz to wymień.