Strona 4 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 81

Temat: Alfa 166 3.2 za BMW E39 525i - czy warto ?

  1. #31
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,436

    Domyślnie

    Beatles, podajesz przykłady wozów gdzie ten napęd jest tradycją.
    I akurat ja się nie mam zamiaru z Tobą przekomarzać co lepsze - nie przeczytałeś tego co o preferencjach pisałem, masz takie i kopka. Jednak czy faktycznie RWD daje efekty w przełożeniu na urywanie sekund widzimy np. tutaj:

    gdzie my tu mamy RWD hmm... (tam niiiżej, poza wycinkiem.. a to umiejący jeździć ludzie, raczej lepiej niż przeciętni kierowcy cywilnych wozów w klasie 166ki czy omawianej bmw)

    (to wyniki tegorocznego SuperOS Puchar Jesieni. Na mokro)

    O co chodzi - o to, że aby wyciągnąć z tego RWD coś więcej trzeba naprawdę umiejętności i czasu na asfalcie w przeróżnych warunkach , ale naprawdę, tak przez duże N i resztę liter, a nie "wydawania się posiadania umiejętności bo" bo się umie kontre zrobić. Oraz odrobiny pokory, a więc zdania sobie sprawy z ich braku .
    Chyba że chodzi o machanie tyłkiem i niwelowanie tego, a nie o faktyczny czas, to co innego.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Schowek01.jpg
Wyświetleń:	310
Rozmiar:	112.5 KB
ID:	184782  

  2. #32
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Chyba że chodzi o machanie tyłkiem i niwelowanie tego, a nie o faktyczny czas, to co innego.
    I właśnie chyba o to chodzi
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  3. #33
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    HyenaHF E39 w dobrej wersji to krowa, trzeba o tym pamiętać decydując się na to auto, zwłaszcza w takiej wersji jak moje kombi. Zatankowana pod korek gotowa do jazdy waży ~2100kg coś za coś to auto stricte do expresowego połykania km w trasach i w tym niestety nad czym ubolewam żadna AR jej nie dorówna, z tego powodu zrezygnowałem między innymi z Alfy, przy wysokich prędkościach ten bezpośredni układ kierowniczy oraz ochoczość do zmian kierunku jazdy po prostu męczy, ja szukałem coś co można gnając ponad 200 prowadzić jedną ręką na luzaka i nie myśleć co będzie jak się wyskoczy zza ekranów akustycznych czy przeleci koło sznurka TIRów dlatego też jeżdżę obecnie czym jeżdżę i tak też należy podchodzić do wyboru E39 czy 166.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta Avatar beatles
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Kielce/Warszawa
    Auto
    BMW e28 520i + BMW e39 540i V8
    Postów
    70

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Beatles, podajesz przykłady wozów gdzie ten napęd jest tradycją.
    I akurat ja się nie mam zamiaru z Tobą przekomarzać co lepsze - nie przeczytałeś tego co o preferencjach pisałem, masz takie i kopka. Jednak czy faktycznie RWD daje efekty w przełożeniu na urywanie sekund widzimy np. tutaj:

    gdzie my tu mamy RWD hmm... (tam niiiżej, poza wycinkiem.. a to umiejący jeździć ludzie, raczej lepiej niż przeciętni kierowcy cywilnych wozów w klasie 166ki czy omawianej bmw)

    (to wyniki tegorocznego SuperOS Puchar Jesieni. Na mokro)

    O co chodzi - o to, że aby wyciągnąć z tego RWD coś więcej trzeba naprawdę umiejętności i czasu na asfalcie w przeróżnych warunkach , ale naprawdę, tak przez duże N i resztę liter, a nie "wydawania się posiadania umiejętności bo" bo się umie kontre zrobić. Oraz odrobiny pokory, a więc zdania sobie sprawy z ich braku .
    Chyba że chodzi o machanie tyłkiem i niwelowanie tego, a nie o faktyczny czas, to co innego.
    nie wiem co to za tabela, ale jakaś łada jest tam wyżej niż subaru impreza czy lancer. jaka chcesz iść w abstrakcje, to tutaj masz lepszy benchmark...
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...eife_lap_times

  5. #35
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Beatles, podajesz przykłady wozów gdzie ten napęd jest tradycją.
    I akurat ja się nie mam zamiaru z Tobą przekomarzać co lepsze - nie przeczytałeś tego co o preferencjach pisałem, masz takie i kopka. Jednak czy faktycznie RWD daje efekty w przełożeniu na urywanie sekund widzimy np. tutaj:

    gdzie my tu mamy RWD hmm... (tam niiiżej, poza wycinkiem.. a to umiejący jeździć ludzie, raczej lepiej niż przeciętni kierowcy cywilnych wozów w klasie 166ki czy omawianej bmw)

    (to wyniki tegorocznego SuperOS Puchar Jesieni. Na mokro)

    O co chodzi - o to, że aby wyciągnąć z tego RWD coś więcej trzeba naprawdę umiejętności i czasu na asfalcie w przeróżnych warunkach , ale naprawdę, tak przez duże N i resztę liter, a nie "wydawania się posiadania umiejętności bo" bo się umie kontre zrobić. Oraz odrobiny pokory, a więc zdania sobie sprawy z ich braku .
    Chyba że chodzi o machanie tyłkiem i niwelowanie tego, a nie o faktyczny czas, to co innego.

    Andrzej trochę pokory, za mało chyba wiesz o SuperOESie jeszcze żeby z takimi tekstami strzelać. To co pokazałeś to TOP na SuperOESie, FWD jeżdżące na full wetach P2G Michelina, nakoksowane przednie ośki mające po 50% więcej mocy niż RWD o których mówisz gdzieś tam z tyłu stawki które jeżdżą na śmieciowych oponach, ten TOP ludzie nie rzadko z GSMP. Chcesz pogadać o RWD na Kielcach, to wyciągnij czasy z czasów jak STF jeździł M3 i wtedy dyskutuj.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #36
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    HyenaHF E39 w dobrej wersji to krowa, trzeba o tym pamiętać decydując się na to auto, zwłaszcza w takiej wersji jak moje kombi. Zatankowana pod korek gotowa do jazdy waży ~2100kg coś za coś to auto stricte do expresowego połykania km w trasach i w tym niestety nad czym ubolewam żadna AR jej nie dorówna, z tego powodu zrezygnowałem między innymi z Alfy, przy wysokich prędkościach ten bezpośredni układ kierowniczy oraz ochoczość do zmian kierunku jazdy po prostu męczy, ja szukałem coś co można gnając ponad 200 prowadzić jedną ręką na luzaka i nie myśleć co będzie jak się wyskoczy zza ekranów akustycznych czy przeleci koło sznurka TIRów dlatego też jeżdżę obecnie czym jeżdżę i tak też należy podchodzić do wyboru E39 czy 166.
    I tu w 100% się zgadzam, komfort w e39 zdecydowanie większy. Już nie chodzi tylko o amortyzacje ale własnie o układ kierowniczy, wspomaganie. Po prostu lecisz. Może trochę przesadziłeś z tymi męczarniami na autostradzie w 166, ale generalnie po dłuższej jeździe po niekoniecznie najlepszych drogach trochę to męczy.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  7. #37
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,436

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Andrzej trochę pokory, za mało chyba wiesz o SuperOESie jeszcze żeby z takimi tekstami strzelać. To co pokazałeś to TOP na SuperOESie, FWD jeżdżące na full wetach P2G Michelina, nakoksowane przednie ośki mające po 50% więcej mocy niż RWD o których mówisz gdzieś tam z tyłu stawki które jeżdżą na śmieciowych oponach, ten TOP ludzie nie rzadko z GSMP. Chcesz pogadać o RWD na Kielcach, to wyciągnij czasy z czasów jak STF jeździł M3 i wtedy dyskutuj.

    Zakładam taką samą klasę "zbrojeniową" FWD i RWD w takiej samej imprezie startujących, tej samej klasy opon i mocy (tu na mokro chyba głównie opon). Nie wierzę że wszystkie BMW są tam niedobrze zbudowane i na złych oponach.

  8. #38
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    HyenaHF E39 w dobrej wersji to krowa, trzeba o tym pamiętać decydując się na to auto, zwłaszcza w takiej wersji jak moje kombi. Zatankowana pod korek gotowa do jazdy waży ~2100kg coś za coś to auto stricte do expresowego połykania km w trasach i w tym niestety nad czym ubolewam żadna AR jej nie dorówna, z tego powodu zrezygnowałem między innymi z Alfy, przy wysokich prędkościach ten bezpośredni układ kierowniczy oraz ochoczość do zmian kierunku jazdy po prostu męczy, ja szukałem coś co można gnając ponad 200 prowadzić jedną ręką na luzaka i nie myśleć co będzie jak się wyskoczy zza ekranów akustycznych czy przeleci koło sznurka TIRów dlatego też jeżdżę obecnie czym jeżdżę i tak też należy podchodzić do wyboru E39 czy 166.
    dobre podsumowanie
    ja tam nie umiem jeździć z jedną ręką na kole sterowym... widocznie żaden ze mnie luzak.
    In October 2013, Top Gear magazine placed the Dedra on its list of "The 13 worst cars of the last 20 years.".

  9. #39
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Zakładam taką samą klasę "zbrojeniową" FWD i RWD w takiej samej imprezie startujących, tej samej klasy opon i mocy (tu na mokro chyba głównie opon). Nie wierzę że wszystkie BMW są tam niedobrze zbudowane i na złych oponach.

    Obecnie na Kielcach nie bardzo są szybcy ludzie w RWD z dobrymi autami, a uwierz mi że jeszcze w zeszłym sezonie byli tacy magicy którzy RWD w zakręt "skręcali" tylną osią bez praktycznie ruchów kierownicą, jak się na ich jazdę patrzyło to tylko człowiekowi się na usta cisnęło że nie tak się nie da

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał HyenaHF Zobacz post
    dobre podsumowanie
    ja tam nie umiem jeździć z jedną ręką na kole sterowym... widocznie żaden ze mnie luzak.

    Pisząc w Twoim stylu powinienem napisać, że chyba generalnie słabo Ci jazda wychodzi i czujesz dziwny magnetyzm do krawężników
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #40
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar HyenaHF
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Oborniki Śl.
    Auto
    Lancia Dedra
    Postów
    382

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Pisząc w Twoim stylu powinienem napisać, że chyba generalnie słabo Ci jazda wychodzi i czujesz dziwny magnetyzm do krawężników
    haha, w ogóle nie upalam tam gdzie są krawężniki. za to tam gdzie ich nie ma... sama przyjemność złapać lub przyciąć poboczem :-D
    In October 2013, Top Gear magazine placed the Dedra on its list of "The 13 worst cars of the last 20 years.".

Podobne wątki

  1. Co warto obejrzeć w Poznaniu lub gdzie warto przysiąść?
    Utworzone przez Pietia w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 08-12-2011, 15:18
  2. Alfa 156 04' 2.4m-jet sw Czy warto
    Utworzone przez MarkusC20Xe w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 05-06-2011, 10:16
  3. warto czy nie warto Alfa Romeo GT 1.9
    Utworzone przez rifle w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-10-2010, 17:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory