Nawet Clarkson czekal 2 lata na swojego forda gt
Nawet Clarkson czekal 2 lata na swojego forda gt
Niestety, opóźnienia się potwierdzają ....
http://www.motorauthority.com/news/1...aserati-report
Ja tam żadnego konkretnego i wiarygodnego potwierdzenia nie widzę. Zwykła gra słów, z której wynika mniej więcej tyle, co z artykułów w niektórych tabloidach...
To, że w Chinach jest gorzej wiadomo już od dawna a FCA z tego w powodu traci i tak dużo mniej niż wiele marek o większej prezencji w tamtym rejonie.
"Instead, FCA is said to be focusing on models that CEO Sergio Marchionne has previously described as “more ideally suited” for Europe and North America. For example, Alfa Romeo’s subcompact MiTo and compact Giulietta hatchbacks already on sale in some markets are said to be receiving updates in the first half of 2016. FCA’s original plan for Alfa Romeo was to drop the front-driving hatches and focus on rear-wheel-drive models."
Taaa, czyli wielki powrót mietka, a julka dalej jest podstawą sprzedaży. I dalej ją tłuczemy pewnie do 2020.
Te Chiny to jakaś wymówka, zdaje się że USA to miał być główny rynek zbytu dla Giulii.
Mnie się wydaje, że problem z Chinami to nie potencjalna mniejsza przyszła sprzedaż, tylko za mało kasy wygenerowanej z aktualnej sprzedaży. Widocznie mimo wszystko w FCA z gotówką jest problem.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chyba po ostatniej sprzedaży akcji Ferrari odbiło się z kasą ?![]()
Najwyraźniej nie... Albo potrzeby są większe, niż się spodziewali.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS