Strona 44 z 506 PierwszyPierwszy ... 34353637383940414243444546474849505152535494144 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 431 do 440 z 5054

Temat: Planowany zakup używanej Giulietty

  1. #431
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    I myślisz że to wszystko bez remontu , na jednym silniku i jednej turbinie?
    Nie przekładali nowy "słupek" dwa razy - byłeś kiedyś w Holandii ? Pewnie nie bo byś bzdur nie pisał znając miejscowe realia.
    Widzisz gdzieś tam informacje o tym, że silnik był wymieniany ?
    Turbosprężarka to nie silnik - tylko jego osprzęt - w woli ścisłości .

    I weźcie się obudźcie ze snu i wiary w deklarowane na allegro przebiegi aut - bo to aż żal jak się te bzdury czyta które sprzedawcy tam wypisują. Moje seicento w pl ma ponad 260kkm 0.9l 899cm jak ktoś już taki dokładny, jeździ i pali do dziś, bez wymiany czegokolwiek w silniku od momentu kupna - sorry popychacze hydrauliczne raz wymieniane- mega ingerencja w silnik .

    Cytat Napisał mareksz159 Zobacz post
    A do tego to po nauce jazdy
    Tym bardziej to dowodzi trwałości auta- skoro setki ludzi nim jeździło.
    Ostatnio edytowane przez italiano_83 ; 06-12-2015 o 16:56

  2. #432
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar dobryalf
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    giulietta serie 1 1,4TB MultiAir 16v 170KMTCT Excl
    Postów
    675

    Domyślnie

    Mój syn w Punto I dojeździł po poprzedniku 18lat a teraz znajoma jeździ nim na zakupy. Silnik oryginał. Warunek: regularny serwis, olej itd. Jak porządny silnik wpadnie w ręce wyjątkowo "oszczędnego" to musi być problem.

  3. #433
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Zwróćcie uwagę na ceny Julek na tej stronie. A potem zobaczcie ile kosztują na allegro pościągane perełki z Holandii. To chyba jasno dowodzi jakie szroty trafiają do Polski.

  4. #434
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    Zwróćcie uwagę na ceny Julek na tej stronie. A potem zobaczcie ile kosztują na allegro pościągane perełki z Holandii. To chyba jasno dowodzi jakie szroty trafiają do Polski.
    Zarobić trzeba.. - wystarczy raz sobie przejrzeć allegro i inne portale, a potem pojechać do DE/NL/B/F i spróbować znaleźć auta na podobnym wypasie co w pl choćby w zbliżonej cenie - powodzenia, że o przebiegu nie wspomnę.


    Może się komuś przyda jak będzie szukał Julki dla siebie, krótki opis tego co ja bym sprawdził przed zakupem- głównie skupiłem się na wrażliwych "punktach" .


    Krótki opis tego co należy sprawdzić przed kupnem Giulietty :


    1. Maska – korozja przy uchu maski w miejscu gdzie ucho jest zgrzane z blachą
    2. Klapa bagażnika – korozja na rancie od wewnątrz po uniesieniu klapy sprawdzić rant, w którym umieszczone są trzy uszczelki klapy.
    3. Rogi dachu – pęka lakier
    4. Dokładnie skontrolować powłokę lakierniczą, tylna klapa przy logo otwierającym klapę, szukać „uniesionego” lakieru tak jak by były w nim zatopione ziarenka piasku- to punktowa korozja.
    5. Śruba trzymająca akumulator- koroduje
    6. Klapka wlewu paliwa – wyrabia się zatrzask w klapce- plastik się ściera.
    7. Silnik – sprawdzić dokładnie kolektor wydechowy i turbosprężarkę, szukać czarnego osadu/sadzy świadczącej o pęknięciu kolektora lub części gorącej turbosprężarki. Skontrolować po kątem wycieków, zarówno silnik jak i skrzynie biegów.
    8. Sprawdzić jak pracuje lewarek skrzyni biegów, problem z zapięciem pierwszego biegu.
    9. W przypadku szyberdachu sprawdzić jego działania, a także rant dachu wokół szyberdachu – korozja.
    10. Światła przeciwmgielne przednie w zderzaku, koroduje powłoka galwaniczna.
    11. Przejechać się po kostce brukowej – zawieszenie – stuki/skrzypienie.
    12. Sprawdzić działanie przełącznika DNA
    13. Sprawdzić tylne przednie światła, klosze parują- skrapla się woda.
    14. Podczas jazdy sprawdzić lusterka boczne- trzęsą się podczas szybszej jazdy.
    15. Jeśli auto posiada kierownice multifunkcyjną – sprawdzić działanie przycisków, po czasie przestają dobrze reagować.
    16. Wygłuszenie pod kokpitem – odpadają maty – żaden problem, ale wygląda to nie estetycznie.
    17. Sprawdźcie kierownice od strony kokpitu – są w niej dwa zaślepione otwory, którymi demontuje się poduszkę powietrzną, – jeśli będą dziury w kierownicy, to znaczy, że ktoś demontował airbag.
    18. Sprawdzić działanie tylnej wycieraczki, świateł stop, kierunkowskazów, świateł przeciwmgielnych – uszkodzenia wiązki.
    19. Schowek po stronie pasażera ( jak by był inny ha ha ha) w jednym z aut, które oglądałem odstawał po zamknięciu od kokpitu, tam jest możliwość niewielkiej regulacji na zatrzasku, – ale warto na to zwrócić uwagę.
    20. Siedzenia – sprawdzić poprawność działania regulacji oraz pobujać się czy nie skrzypią.
    21. Drzwi czasami trzeszczy boczek lub cześć panelu od strony kierowcy, w którym umieszczone są przyciski sterowania szybami- przejazd po kostce brukowej da odpowiedź.
    22. Klamki drzwi przednich i listwy chromowane, skontrolować stan powłoki – pod kontem łuszczenia się /ścierania oraz korozji w przypadku chromu
    23. Jeśli jest taka możliwość zajrzeć pod auto i sprawdzić stan układu wydechowego po kątem korozji, niewielki nalot to nie problem-, ale zwróćcie uwagę na spawy – przekorodowane pękają. Podobnie w przypadku amortyzatorów – wycieki i tłuste zapocenia to oznaka ich uszkodzenia.
    24. Układ hamulcowy - Tarcze hamulcowe przednie mają przy silnikach 1.4 T 305/330mm średnicy, 28mm grubości –minimum to 26mm – więc jeśli widać spory rant na tarczy to znaczy, że niedługo będzie się nadawać do wymiany, można zmierzyć mikrometrem lub suwmiarką. Tylne mają 12mm nowe- minimum to 10mm. Dla wersji qv i jtdm proszę sobie poszukać wymiarów. Klocki hamulcowe przednie mają 15.8mm grubości nowe, tylne klocki mają 17.8mm- uwaga wartości te podane są jako całkowita grubość klocka wraz z uchwytem, cześć robocza jest cieńsza o grubość uchwytu. Klocki przednie jak i tylne mają czujniki zużycia, uwaga na cwaniaków, którzy obcinają kable, aby tym samym ukryć graniczną grubość klocka, brak połączenia uniemożliwi zapalanie się kontrolki na liczniku.



    To takie moje spostrzeżenia po obejrzeniu kilkunastu Julek w czasie, kiedy szukałem auta dla siebie, dorzuciłem informacje o amortyzatorach i układzie hamulcowym.
    Odnośnie opcji dodatkowych, to powiem, że Bose nie jest warte zawracania sobie nim głowy – gra jedynie poprawnie, więc jak znajdziecie fajne auto, ale bez tego dodatku to uwierzcie mi nie ma się, co nad tym rozczulać. Dobra instalacja CA zrobi lepszą robotę niż ten dodatek, a logo na głośniki można sobie dokupić.
    Szyberdach – wyglądał ładnie i estetycznie, ale szumi jak sto diabłów uwierzcie mi, fajnie, że jest i da się z niego korzystać, ale daleki jest od ideału – sami sprawdźcie.
    Ostatnio edytowane przez italiano_83 ; 08-12-2015 o 19:47 Powód: Dodałem mały poradnik.

  5. #435
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT Sportiva QV
    Postów
    147

    Domyślnie

    Jeżeli Bose jest takie be, to po zadawać sobie trud i zdobywać logo na głośniki na drzwiach? Promować miernotę? Zestaw Bose brzmi znacznie lepiej niż podstawowa wersja nagłośnienia, zwłaszcza, gdy słucha się muzyki z umiarkowaną głośnością. Żeby cokolwiek zrozumieć korzystając z podstawowego zestawu audio, trzeba go pogłośnić. Wiem co piszę, sprawdzałem ze znajomym porównując nasze Julki i nie mamy po 60+ lat. Poza tym fabryczna wersja Bose przy samochodzie z drugiej ręki wychodzi taniej niż przeróbki systemu. A że nie każda Julka go ma i większość egzemplarzy to wersja no Bose, to już inna sprawa. Inna sprawa, że jeżeli się znajdzie zadbany egzemplarz bez Bose, to faktycznie nie ma sensu się tym przejmować tylko brać. I tutaj całkowicie się zgadzam z kolegą powyżej. Po przeczytaniu check listy zrobiło mi się co prawda słabo, ale póki wskazane mankamenty nie dotknęły mojego egzemplarza, no może poza pkt. 14 Ale TTTM od nowości.
    Ostatnio edytowane przez bojaco ; 08-12-2015 o 21:25

  6. #436
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,820

    Domyślnie

    Cytat Napisał italiano_83 Zobacz post
    Nie przekładali nowy "słupek" dwa razy - byłeś kiedyś w Holandii ? Pewnie nie bo byś bzdur nie pisał znając miejscowe realia.
    Nie rozumiem jakich bzdur, jakbyś nie zauważył- to było pytanie a nie stwierdzenie więc nie dorabiaj sobie niego nie potrzebnie własnych teorii. Po prostu ciekawi mnie historia serwisowa julki po takim przebiegu i tyle.
    I weźcie się obudźcie ze snu i wiary w deklarowane na allegro przebiegi aut - bo to aż żal jak się te bzdury czyta które sprzedawcy tam wypisują.
    Nie generalizuj, to po pierwsze. Jeśli chodzi o portale ogłoszeniowe to nie wierzę ( jak pewnie zresztą większość osób ) ani w opisy na allegro (choć pewnie w wielu przypadkach okazało by się to nie słuszne) ani w jakiekolwiek inne bez względu na to czy mowimy o ogłoszeniach krajowych czy portalach zagranicznych z któregokolwiek kraju. Liczy się wyłącznie udokumentowana historia serwisowa oraz rzeczywisty porządnie sprawdzony stan pojazdu
    Odnośnie opcji dodatkowych, to powiem, że Bose nie jest warte zawracania sobie nim głowy – gra jedynie poprawnie, więc jak znajdziecie fajne auto, ale bez tego dodatku to uwierzcie mi nie ma się, co nad tym rozczulać. Dobra instalacja CA zrobi lepszą robotę niż ten dodatek, a logo na głośniki można sobie dokupić.
    Dla mnie zupełnie poprawnie i wystarczająco gra nawet seria pod warunkiem że plastiki wewnątrz drzwi są poprawione i nie wpadają w rezonans (jedyne co to brakuje trochę "wysokich" na tylnych siedzeniach- może przy jakiejś okazji dołoże kiedyś z tyłu tweetery) ale przyznaje że nie miałem okazji bezposrednio porównać obu wersji . Jeśli ktoś koniecznie chce jedynie zagłuszać dźwięk silnika to wersja audio chyba nie bedzie miała aż takiego wielkiego znaczenia

  7. #437
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Czołem,
    po chyba nieudanych próbach znalezienia jtsa spełniającego moje wymagania, czas chyba zejść na ziemię i poszukać czegoś bardziej dostępnego przy zdecydowanie większym budżecie. Myślę że w okolicach +/-40 tysi coś znajdę sensownego w I kwartale 2016 ?
    Tyle że zupełnie julki nie ogarniam, pomijając jazdę próbną z automatem. Fajnie było więc może to jest dobry kierunek
    Tutaj daję taki link referencyjny:

    http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-...-ID6y7UWd.html

    Tak wiem cena netto więc będzie 50k docelowo, ale może coś w przyszłym roku potanieje jeszcze trochę.

    Vin jest rozkodowany:
    http://www.forum.alfaholicy.org/foru...ie_vin-84.html

    może ktoś biegły w piśmie zobaczyć co ma za żulieta a czego nie ma a dobrze by było żeby miała ?

    Ogólnie nie musi być 170 kucy, 120 wystarczy, raczej lepsze wyposażenie czyli distinctive, czujniki parkowania minimum tył (optymalnie tył+ przód), ksenony, bezwzględnie polska dilerka z sensowną historią serwisową najlepiej po jakimś myślącym użytkowniku, klimatyzacja automatyczna i jakiś przebiegiem przyzwoitym. Celuję w rocznik 2011-2012. Myślicie że coś się da wyrwać w tej cenie w pierwszym kwartale 2016 ? Aha kolor raczej nie biały, mogę zaryzykować czarny mimo ze jest upierdliwy w pielęgnacji, srebrne, brązowe, czerwone są ok. Any clues ?

  8. #438
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Londyn
    Auto
    .
    Postów
    198

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    Czołem,
    po chyba nieudanych próbach znalezienia jtsa spełniającego moje wymagania, czas chyba zejść na ziemię i poszukać czegoś bardziej dostępnego przy zdecydowanie większym budżecie. Myślę że w okolicach +/-40 tysi coś znajdę sensownego w I kwartale 2016 ?
    Tyle że zupełnie julki nie ogarniam, pomijając jazdę próbną z automatem. Fajnie było więc może to jest dobry kierunek
    Tutaj daję taki link referencyjny:

    http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-...-ID6y7UWd.html

    Tak wiem cena netto więc będzie 50k docelowo, ale może coś w przyszłym roku potanieje jeszcze trochę.

    Vin jest rozkodowany:
    http://www.forum.alfaholicy.org/foru...ie_vin-84.html

    może ktoś biegły w piśmie zobaczyć co ma za żulieta a czego nie ma a dobrze by było żeby miała ?

    Ogólnie nie musi być 170 kucy, 120 wystarczy, raczej lepsze wyposażenie czyli distinctive, czujniki parkowania minimum tył (optymalnie tył+ przód), ksenony, bezwzględnie polska dilerka z sensowną historią serwisową najlepiej po jakimś myślącym użytkowniku, klimatyzacja automatyczna i jakiś przebiegiem przyzwoitym. Celuję w rocznik 2011-2012. Myślicie że coś się da wyrwać w tej cenie w pierwszym kwartale 2016 ? Aha kolor raczej nie biały, mogę zaryzykować czarny mimo ze jest upierdliwy w pielęgnacji, srebrne, brązowe, czerwone są ok. Any clues ?
    Spokojnie powinieneś kupić coś sensownego.
    Tyle że:
    -zapomnij o ksenonach, to rzadkość w julce, zreszta zwykle swiatla sa ok
    -czujniki przód nie są do niczego potrzebne

    W 40k moooże zmieścisz się razem z pakietem startowym nawet.

  9. #439
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Czujników z przodu w przedlifcie nie było.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  10. #440
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Radzia,
    Dzięki za info, nie będę zatem szukał Yeti Co do ksenonów to się nie upieram, mogę się domyślać ze nie nie jest to popularni ficzer ale jest chyba jakiś pakiet w którym on występuje nawet w wersji 120 kucy. Poza tym fajnie świeci Co do pakietu startowego to domyślam się że nie będzie on specjalnie zaawansowany w 4 letnim aucie benzynowym które nie robi kilomentrów po autostradzie i smiga 10-12 k rocznie po miescie. Filtry, oleje, klimatyzacja ewentualnie do nabicia. Rozrząd, klocki i tarcze pewnie będą jeszcze fabryczne i ewentualnie do wymiany dla świętego spokoju jak będzie taka konieczność

Podobne wątki

  1. [MiTo] Zakup używanej Mito - pomoc
    Utworzone przez Paweł166 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1291
    Ostatni post / autor: 25-11-2024, 18:22
  2. [MiTo] Planowany zakup używanej Mito
    Utworzone przez odrobina156 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 69
    Ostatni post / autor: 14-07-2014, 14:11
  3. Nowy użytkownik, planowany zakup
    Utworzone przez marcincapek w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-03-2013, 15:40
  4. Zakup używanej Alfy 159
    Utworzone przez hasin w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 08-02-2012, 22:13
  5. Zakup używanej 159'tki
    Utworzone przez noe9 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 14-07-2010, 08:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory