Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 46

Temat: Podniesienie mocy silnika 2.0 JTS

  1. #31
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    a ja twierdzę, że taka rzeźnia nie ma prawa działać - i faktycznie, prędzej pierścienie klękną. zardzewieją od stania pod warsztatem, bo do takiego syfu się nikt nie dotknie... ale to właśnie dowodzi, że nie masz pojęcia o czym piszesz, poczytałeś jakieś bzdury w internecie i próbujesz wymyślić metody na tuning. o którym nie masz zielonego pojęcia...

  2. #32
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,417

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    a ja twierdzę, że taka rzeźnia nie ma prawa działać - i faktycznie, prędzej pierścienie klękną. zardzewieją od stania pod warsztatem, bo do takiego syfu się nikt nie dotknie... ale to właśnie dowodzi, że nie masz pojęcia o czym piszesz, poczytałeś jakieś bzdury w internecie i próbujesz wymyślić metody na tuning. o którym nie masz zielonego pojęcia...
    Niestety muszę się z tym zgodzić.
    Te silniki same ze sobą nie mogą wytrzymać i się rozpadają, a co dopiero przy takich kombinacjach.
    Złożyłem w tygodniu swojego, poprawiając trochę fabrykę, to jak się dobrze ułoży/dotrze to zobaczymy czy będzie miał przynajmniej deklarowaną fabryczną moc, ponieważ jeszcze takiego nie widziałem niestety, a już trochę mierzyłem ich w swojej karierze.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  3. #33
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Pablo. nie o to chodziło. kolega stwierdził, że wtrysk pośredni zrealizowany za pomocą piggybacka(bo inaczej się nie da) dołożony jako pracujący równolegle z wtryskiem bezpośrednim realizowanym przez fabryczne ecu, będzie działać dokładnie tak samo bezproblemowo i bezawaryjnie jak takie samo rozwiązanie, ale zrealizowane przez inżynierów toyoty na potrzeby aut produkowanych seryjnie.

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Ciechanowiec
    Auto
    159 1.9 mJTD
    Postów
    98

    Domyślnie

    Jedno zdanie powinno zamknąć temat uturbiania. Z gówna bata nie ukręcisz.
    Jak jeszcze dodać "low cost" to już wychodzi tak jak siewcu napisał stanie na parkingu.
    Szukasz mocy? Sprzedaj to co masz, dokładasz te pieniądze co byś wsadził w tunning i kupujesz mocniejszą serie.
    Klekoty i turbobenzyny ciut się wymykają. Program ma zdecydowanie korzystny stosunek cena/efekty.

    Mody N/A ? By zasiać ciut fermentu za rok planuje zmieniać silnik czym ugram pewnie jakieś 10Nm Max 30Nm
    Ostatnio edytowane przez culmen ; 19-12-2015 o 17:03

  5. #35
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,417

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Pablo. nie o to chodziło. kolega stwierdził, że wtrysk pośredni zrealizowany za pomocą piggybacka(bo inaczej się nie da) dołożony jako pracujący równolegle z wtryskiem bezpośrednim realizowanym przez fabryczne ecu, będzie działać dokładnie tak samo bezproblemowo i bezawaryjnie jak takie samo rozwiązanie, ale zrealizowane przez inżynierów toyoty na potrzeby aut produkowanych seryjnie.
    To jasna sprawa, że jest to nie możliwe.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  6. #36
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mattman
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    E0 ROSSO
    Postów
    557

    Domyślnie

    Ty masz swoje zdanie, ja swoje...

  7. #37
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Ty nie masz pojęcia o czym piszesz, ja mam...

  8. #38
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mattman
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    E0 ROSSO
    Postów
    557

    Domyślnie

    Patrz j.w.

    Pozdrawiam.

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wedżi
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Włocławek
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta
    Postów
    377

    Domyślnie

    Dzięki za konstruktywne odpowiedzi chłopaki Decyzja podjęta, nie ruszam palcem JTSa i odkładam na GT 3.2, a jak dobrze pójdzie to na Brere z silnikiem Opla :v
    24.05.2013-05.05.2015 Alfa Romeo Gtv 2.0 Twin Spark
    09.05.2015-20.09.2016 Alfa Romeo GT 2.0 JTS
    21.09.2016- Alfa Romeo 156 SW '02 2.4 @ 180PS+
    13.04.2021 - Alfa Romeo Giulietta Sportiva 2.0 jtdm 150@208PS

  10. #40
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Brere sobie odpuść, oplowskie v6 to nie to co Busso...

Podobne wątki

  1. Podniesienie mocy, a sprzęgło.
    Utworzone przez Jfuel w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 06-01-2016, 13:33
  2. Podniesienie mocy alfa 2,5 v6
    Utworzone przez alfawieslaw w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 14-05-2014, 22:03
  3. podniesienie mocy w giulietta qv
    Utworzone przez amgrs6 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-11-2013, 21:11
  4. Podniesienie mocy JTD
    Utworzone przez iMax w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-06-2010, 20:06
  5. [166] 2.4JTD 140KM - modyfikacje silnika - podniesienie mocy...
    Utworzone przez b-ski w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 14-08-2009, 16:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory