Podbij do tego gościa-mi już kilka naprawiał:
607920594
Okolice kraków-myślenice,
ba, jakbym wiedział to bym sobie we wszystkich autach powymieniał i cuda jakieś robił tuningowe![]()
Pewnie u jakiegoś mechanika-elektronika-tunera. Ale jak nie ma oryginalnego lub drogi to to jakieś wyjście może jest. Koszt coś 2 tys samego urządzenia, ile reszta - programowanie i podłączenie to nie wiem.
Generalnie potrzebujesz EMU, sondę szerokopasmową, moduł DBW (Drive-by-wire) do obsługi przepustnicy, moduł CAN (zakładam że poliftowa GTV Spider już ma CAN) + dłubacza do podłączenia/uruchomienia auta na EMU i wystrojenia 1500-2000zł - czyl generalnie finalnie wyjdzie ~ w cenie OEM sterownika
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Daj nr ecu jakie potrzebujesz
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
No nie do końca się tutaj raczej z Tobą zgodzę co do braku CAN w poliftowym GTV/Spider z 3.2 V6. Sterownik to Bosch ME7.3.1 posiada CAN, sygnał prędkości auta dla potrzeb tempomatu nie jest podawany analogowo z modułu ABS do ECU silnika więc musi iść po CAN i tak samo po CAN idzie za pewne na zegary.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Ostatnio edytowane przez duke75 ; 21-12-2015 o 21:46
Były jakieś tempomaty, robiło to VDO, z charakterystyczną długą rączką do sterowania (takie same byĺy w 156), ale działał on mechanicznie, nie elektronicznie.