Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Problem z zamkami w drzwiach.

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    bydgoszcz
    Auto
    166, 1999, 2.0+lpg
    Postów
    474

    Domyślnie Problem z zamkami w drzwiach.

    Witam, mam problem z zamykaniem drzwi w alfie 166.
    Od jakiegos czasu nie dziala mi zamek centralny - tzn nie otwiera a jedynie zamykal wiec suma sumarrum otweiralem drzwi kierowcy z kluczyka a pasazerow z srodka i tak samo zamykalem.
    Od jakiegos czasu drzwi pasazera z przodu zaczely wariowac - tzn. nie dalo sie ich zamknac - rygielek byl sztywny i nie dalo sie go wcisnac, dopiero po kilkunastu probach zamykanai i otwierania drzwi cos zaskakiwalo i dalo rade od srodka zamknac.
    niestety po jakims czasie to samo z tylnymi drzwiami po prawej stronie. bylo tak jakby zamek sie blokowal i drzwi nawet nie chcialy sie domknac tylko luzno lataly - pomagalo podciagniecie rygla do gory.

    Co zrobilem do tej pory:
    - rozebralem tylne drzwi po prawej stronie i doszedlem do tego ze winny jest silownik od centralnego - tzn po zamknieciu zbyt mocno wyginala sie linka i nie lapal poprawnie - niestety nie umialem tego naprawic i tymczasowo odlaczylem precik od centralnego bo i tak mi nie dziala. pomoglo i drzwi sie zamykaja i otwieraja recznie poprawnie. Z przodu problem na razie nie wystepuje ale to moze byc to samo.

    Co moglo to spowodowac?
    Czasami (przewaznie rano) slysze jak sam z siebie uruchamia sie centralny i zamyka mi drzwi i tak co kilkanascie minut - wyjalem nawet baterie z kluczyka ale to nic nie dalo - w jakis sposob sam z siebie sie aktywuje i zamyka zamki.

    Generalnie nie wiem od czego zaczac - idealem byloby naprawienie wszystkiego tak aby centralny znow zaczal dzialac - opcja minimum to usuniecie zamoczynnego zamykania drzwi.

    Co najlepiej zrobic, od czego zaczać?

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Musisz powymieniać zamki od centralnego z drzwi, jest to całość razem z klamką od środka


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    To coś z elektryką wg mnie. Ja bym sprawdził Czy Ci nagrzewnica nei zalewa elektryki za ICS na początek.
    Centralka centralnego zamka jest pod 3 lampa stopu, ale ona odpowiada za otwieranie zdalne auta.
    A sam przekaznik zamka nie wiem czy czasem wlasnei nie jest gdzies za ics albo w tamtych okolicach.

    PS Kaac klamke wewnętrzną da sie odczepic od zamka to nei jest całośc. Wystarczy wypiąć linkę-cięgno
    [C

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Masa, wiem, wiem. Aczkolwiek gdyby szukał po allegro, a zazwyczaj sprzedają komplet (całość) to mu napisałem, że całość
    Gdyby mu ubywało płynu wspomniałby no.... chyba, że zapomniał lub myślał, że to nie istotne.

    Poczekamy na autora tematu niech napisze czy ubywa mu płyn chłodniczy czy nie


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mlesiakowski
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    CZęstochowa
    Auto
    GTV 2.0 TS , 166 2,4JTD, APRILIA RSV
    Postów
    90

    Domyślnie

    Pany u mnie w sobote sie sypneło , kierunki mrugają 3 razy i wszystko . Z kluczyka też centralny nie działa, brązowy przekaźnik w bagażniku cyka.
    Zaczyna działać po zdjeciu i założeniu klemy na akumulator po czym znowu lipa tylko mruga co może być ??
    ta czarna puszka przy bezpiecznikach w bagażniku to ten moduł ??
    dodam ze mam po-lifta.

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    bydgoszcz
    Auto
    166, 1999, 2.0+lpg
    Postów
    474

    Domyślnie

    Panowie dzieki za odpowiedzi, tak miałem we wrzesniu przygody z nagrzewnica-kapalo za ICSem, poszedł szary przekaźnik 745 A 727 12V 60661539, wymieniałem nagrzewnice i własnie ten przekaźnik - reszta wyglądała na ok. Teraz jest sucho ale byc moze dopiero wychodza na wierzch skutki tamtego wycieku-którego przekaźnika szukać i co wymienić?

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    Od centralnego jest żółty, a jak miałeś wyciek z nagrzewnicy to na 99% masz z nim problem.
    Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
    Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    bydgoszcz
    Auto
    166, 1999, 2.0+lpg
    Postów
    474

    Domyślnie

    dzięki za odpowiedź, a przy okazji zapytam - bo od tego momentu zalania przestało mi działać podświetlanie zegarów - może to też któryś z tych przekaźników? (myślałem, że szary ale nie)

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    chyba żaden nie odpowiada za podświetlenie zegarów,ale to trzeba by popatrzeć w schematy. Zielony jest od strzałek kierunków na zegarach, szary jest od oświetlenia wnętrza.
    Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
    Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mlesiakowski
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    CZęstochowa
    Auto
    GTV 2.0 TS , 166 2,4JTD, APRILIA RSV
    Postów
    90

    Domyślnie

    Ponownie podepne sie pod temat, nie będę pisał nowego.
    Problem polega na tym że maszyna nie zamyka mi się pilotem ani kliczyliem,,mruga tylko raz długo i 3 krótko, zaczyna działać po wyjęciu i włożeniu bespiecznika w bagarzniku 20 Ohm,zamyka się i otwiera Góra 3 razy i znowu to samo, tak wygląda zamykanie mojej 166 pod marketami :/. Miał ktoś coś takiego?jest jakoś przekaźnik do centralnego może się sypnoł? Mam polifta.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-06-2014, 16:03
  2. Problem z zamkami
    Utworzone przez bologt w dziale GT
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 03-12-2013, 16:35
  3. Wielki problem z Zamkami
    Utworzone przez hubert25 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:06
  4. Problem z kluczykami i zamkami AR156 2.4JTD 1997r
    Utworzone przez geronimosin w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-05-2011, 13:58
  5. [164] Problem z zamkami
    Utworzone przez Arek 146 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-02-2009, 22:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory