Miałem dosłownie kilka takich przypadków.
Najprościej to dać pełną + wyłączyć. Ew. pokombinować z inną ilością dziurek
Ale wcześniej .. Jaki błąd? Niezgodność mas?
Miałem dosłownie kilka takich przypadków.
Najprościej to dać pełną + wyłączyć. Ew. pokombinować z inną ilością dziurek
Ale wcześniej .. Jaki błąd? Niezgodność mas?
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Alfa 147 1.9jtd 140km. Gdzie najbliżej Radomia usunięcie EGR i ewentualnie chip?
Jakie mogą być koszty takiego zabiegu?
Do Krakowa zajedź do kolegi powyżej. Zrobisz więcej kilometrów ale wrócisz zadowolony, Sdero zna się na rzeczy.
Koledzy, jak powinien zachowywać się EGR na wyższych obrotach przy niepełnym wciśnięciu gazu? Od zakupu mam wrażenie w swojej AR 159 1.9 JTDm 150 pps, że mam delikatne skoki mocy, a wskazówka doładowania czasem po dojściu do 1,5 bar cofa się i ponownie idzie w kierunku 1,5 bara przy cały czas wciśniętym w taki sam sposób pedale gazu. Dolot raczej szczelny, tak samo wężyki podciśnienia.
Poniżej wrzucam loga z jazdy testowej, może nie do końca próby drogowej ponieważ gaz nie był wciśnięty w podłogę a jedynie w jakichś 3/4tych. Przy pełnym wciśnięciu gazu objawy są rzadko zauważalne, dlatego zdecydowałem się właśnie na test przy gazie na 3/4. Mam podejrzenie że przycina mi się EGR, bo z tego co wiem, to powyżej pewnych obrotów powinien on być cały czas zamknięty. Co o tym myślicie?
![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Dzięki za radę. A EGR twoim zdaniem dobrze pracuje? Rozumiem, że wnioskujesz na podstawie różnic między zmierzonym, a oczekiwanym ciśnieniem doładowania? Jeśli tak, to jeszcze sprawdzę jeden z wężyków sterowania zmienną geometrią turbiny - w 159 jest troche inne podłączenie wężyków i sprawdzałem tylko te widoczne od góry, a mam wrażenie że powinien być jeszcze jeden od spodu, może on już jest sparciały i źle turbina reaguje.
Jeśli to kierownice, to nie wiem czy będę je czyścił bo turbo już trochę daje oleju i pomału godzę się z myślą że będę je musiał wymienić.
Wnioskuje na pewno z doświadczenia. I najprawdopodobniej ma rację.
Bo z logów z próbkami co 3s to można sobie powróżyć co najwyżej.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Trzeba zmniejszyc liczbe parametrow.
A egr zalezy w uproszczeniu od obrotow i dawki paliwa
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline