Strona 156 z 183 PierwszyPierwszy ... 56106146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,551 do 1,560 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #1551
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Miałem dosłownie kilka takich przypadków.
    Najprościej to dać pełną + wyłączyć. Ew. pokombinować z inną ilością dziurek

    Ale wcześniej .. Jaki błąd? Niezgodność mas?

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  2. #1552
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arbeldes Zobacz post
    No i zawór zaślepiony blaszką z dziurkami + uszczelnienie....
    Cóż zobaczymy w praktyce czy będą odczuwalne jakieś zmiany, zależy mi przede wszystkim na lepszym dole
    Raczej nie wielkie.
    Stosowanie tej zaślepki, to jak myć się pod prysznicem w piance do nurkowania.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #1553
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2015
    Auto
    rozbite e36
    Postów
    13

    Domyślnie

    Alfa 147 1.9jtd 140km. Gdzie najbliżej Radomia usunięcie EGR i ewentualnie chip?
    Jakie mogą być koszty takiego zabiegu?

  4. #1554
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Do Krakowa zajedź do kolegi powyżej. Zrobisz więcej kilometrów ale wrócisz zadowolony, Sdero zna się na rzeczy.

  5. #1555
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    159 1.9 JTDm 16V 150 KM 2008 r.
    Postów
    226

    Domyślnie

    Koledzy, jak powinien zachowywać się EGR na wyższych obrotach przy niepełnym wciśnięciu gazu? Od zakupu mam wrażenie w swojej AR 159 1.9 JTDm 150 pps, że mam delikatne skoki mocy, a wskazówka doładowania czasem po dojściu do 1,5 bar cofa się i ponownie idzie w kierunku 1,5 bara przy cały czas wciśniętym w taki sam sposób pedale gazu. Dolot raczej szczelny, tak samo wężyki podciśnienia.

    Poniżej wrzucam loga z jazdy testowej, może nie do końca próby drogowej ponieważ gaz nie był wciśnięty w podłogę a jedynie w jakichś 3/4tych. Przy pełnym wciśnięciu gazu objawy są rzadko zauważalne, dlatego zdecydowałem się właśnie na test przy gazie na 3/4. Mam podejrzenie że przycina mi się EGR, bo z tego co wiem, to powyżej pewnych obrotów powinien on być cały czas zamknięty. Co o tym myślicie?

    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	EGR.png
Wyświetleń:	351
Rozmiar:	33.6 KB
ID:	186430  

  6. #1556
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał SimonV Zobacz post
    że mam delikatne skoki mocy, a wskazówka doładowania czasem po dojściu do 1,5 bar cofa się i ponownie idzie w kierunku 1,5 bara przy cały czas wciśniętym w taki sam sposób pedale gazu.

    To nie EGR ale jest problem ze zmienną geometrią turbiny. Uprzedzając pytanie - czyszczenie overboosta nic nie da. Z dużym prawdopodobieństwem, graniczącym z pewnością zabrudzone są kierownice w turbinie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #1557
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    159 1.9 JTDm 16V 150 KM 2008 r.
    Postów
    226

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    To nie EGR ale jest problem ze zmienną geometrią turbiny. Uprzedzając pytanie - czyszczenie overboosta nic nie da. Z dużym prawdopodobieństwem, graniczącym z pewnością zabrudzone są kierownice w turbinie.
    Dzięki za radę. A EGR twoim zdaniem dobrze pracuje? Rozumiem, że wnioskujesz na podstawie różnic między zmierzonym, a oczekiwanym ciśnieniem doładowania? Jeśli tak, to jeszcze sprawdzę jeden z wężyków sterowania zmienną geometrią turbiny - w 159 jest troche inne podłączenie wężyków i sprawdzałem tylko te widoczne od góry, a mam wrażenie że powinien być jeszcze jeden od spodu, może on już jest sparciały i źle turbina reaguje.

    Jeśli to kierownice, to nie wiem czy będę je czyścił bo turbo już trochę daje oleju i pomału godzę się z myślą że będę je musiał wymienić.

  8. #1558
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Wnioskuje na pewno z doświadczenia. I najprawdopodobniej ma rację.
    Bo z logów z próbkami co 3s to można sobie powróżyć co najwyżej.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  9. #1559
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    159 1.9 JTDm 16V 150 KM 2008 r.
    Postów
    226

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Wnioskuje na pewno z doświadczenia. I najprawdopodobniej ma rację.
    Bo z logów z próbkami co 3s to można sobie powróżyć co najwyżej.
    No te odstępy 3 sekundowe utrudniają ocenę. Da się jakoś zwiększyć częstotliwość? Używam VAG KKL oraz ELM327, program FES.

    Ktoś zna może odpowiedź na zasadnicze pytanie, przy jakich obrotach EGR powinien się całkowicie zamykać?
    Ostatnio edytowane przez SimonV ; 23-12-2015 o 18:06

  10. #1560
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Trzeba zmniejszyc liczbe parametrow.

    A egr zalezy w uproszczeniu od obrotow i dawki paliwa

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory