Zrobiłem test przelewów i wygląda tak jak na zdjęciu.
Kręciłem ok. 20-25 sekund bo więcej aku nie dało rady.
Czy tu może tkwić problem?
Zrobiłem test przelewów i wygląda tak jak na zdjęciu.
Kręciłem ok. 20-25 sekund bo więcej aku nie dało rady.
Czy tu może tkwić problem?
Wtryski do wyciągnięcia i sprawdzenia. Masz za duże różnice pomiędzy poszczególnymi cylindrami. 4 wtrysk najbardziej odstaje, dla pewności sprawdziłbym jeszcze korekty w kompie ale raczej nie ominie Cię wizyta u panów od wtryskiwaczy.
No niestety na rozruszniku nie mam możliwości aby sprawdzić korekty. Dlatego chciałem właśnie zasięgnąć porady przesyłając zdjęcie przelewów bo też mi się wydaje, że coś tu jest nie tak. Pytanie tylko czy takie przelewy mogą powodować, że auto nie odpali?
Wybacz, wyszło mi z głowy, że przecież auto Ci nie odpalaJa też miałem zdrowo porozjeżdżane korekty ale auto paliło. Fakt, faktem że ciężko ale dawało się uruchomić. Pewnie doskonale wiesz jak kończy się jazda z lejącym wtryskiem więc tak czy siak lepiej je oddać do sprawdzenia.
Wtryski na stół zdecydowanie za dużo nalały w najlepszym stanie jest nr 1 ale i tak za dużo, pewnie końcówki do wymiany.
Ostatnio edytowane przez Black Wolf ; 09-01-2016 o 14:22
Alfa w garażu cieszy niczym da Vinci na ścianie salonu
Nie wiem czemu fes podaje takie wartosci ale wtryski masz na pewno uszkodzone patrzac na te kubki (strzykawki) co zamierzasz?
Alfa w garażu cieszy niczym da Vinci na ścianie salonu
We wtorek odstawiam auto do mechanika i zobaczymy. Sam nic więcej nie zrobię. Kontaktowałem się z warsztatem specjalizującym się w układach paliwowych diesla i Pan powiedział, że dobrze nie jest ale nie sądzi aby był to powód przez który auto nie chce odpalić.
Hmm wydaje mi się że to właśnie jest powód tak na prawdę to te kubki powinny byc puste podczas kręcenia a nie tyle paliwa przelać we wtrysku nie powstaje odpowiednie cisnienie i dlatego nie zapala.
Alfa w garażu cieszy niczym da Vinci na ścianie salonu