Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: Nagły spadek mocy 2.4 JTD

  1. #11
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 Jtd
    Postów
    15

    Domyślnie

    Przepływomierz wymieniłem na oryginalną używkę i na obu są identyczne objawy. Myślę że problem tkwi w czymś innym aczkolwiek po zdjęciu kostki od przepływomierza jeździ normalnie. Można jeździć z odłączonym przepływomierzem ?

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Na jakiś krótki czas można, na dłuższy bym się nie odważył. Ewidentnie przepływomierz.
    Podłącz pod kompa i zmierz parametry przepływu powietrza ZMIERZONE ORAZ OCZEKIWANE.


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  3. #13
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 Jtd
    Postów
    15

    Domyślnie

    Można dokupić jakiś kabel i program i samemu podłączyć pod kompa ? Bo za każde podłączenie w warsztacie muszę płacić a w tej sytuacji rozsądniej będzie kupić trzeci przepływomierz niż znowu płacić za podłączenie

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    AR 33 1.7 8V 92',AR 166 3.2 V6 24v 2003 FL Distnctive
    Postów
    86

    Domyślnie

    Oczywiście że można na alledrogo masz elm lub viaken do tego soft multiecuscan i to wszystko co Ci trzeba.

  5. #15
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 Jtd
    Postów
    15

    Domyślnie

    Witam. Trzeci przepływomierz i wciąż to samo ale dzisiaj zauważyłem, że gdy straci moc i uda się ją wprowadzić powyżej 2500 obrotów zaczyna ciągnąc normalnie i tak za każdym razem się dzieje. Jadąc cały czas powyżej 2500 cały czas ciągnie normalnie gdy zejdzie się na niższe obroty jakiś czas jedzie normalnie a potem znów traci moc

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Wiesz, to wskazuje jakby EGR się uchylał. Zaślep go.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #17
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 Jtd
    Postów
    15

    Domyślnie

    Gdzie najlepiej go zaślepić, czym,i co dokładnie wyczyścić ?

  8. #18
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Wszystko jedno gdzie byle nie był drożny. Tymczasowo zaślep byle czym. Może być nawet podkładka z puszki z piwa. Pamiętaj tylko, że to tymczasowe rozwiązanie, bo blaszki z puszek się przepalają po paru dniach.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #19
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Proponuję Ci wyciągnąć go całkiem, odkręcić elektrozawór na torxy, korpus z sprężyną wrzucić w ropę tak by cały był zanurzony, po kilku godzinach wyjmij i czyść z sadzy możesz użyć rozpuszczalnika - tak, by sprężyna w środku chodziła swobodnie.
    Jaką masz wersję 166 z którego roku i jaki silnik ?

    Ja mam zaślepione przy samym EGR.

    P.S Zamiast iść na łatwiznę z samą zaślepką proponowałbym to po prostu najpierw wyczyścić tak jak Ci to napisałem.


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  10. #20
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 Jtd
    Postów
    15

    Domyślnie

    Wyczyściłem go i na razie jest wszystko dobrze tylko ciekawe na ile to wystarczy ? Mam 2.4 jtd z 2001 140 km

Podobne wątki

  1. [159] Nagły brak mocy
    Utworzone przez kowal78 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 19-12-2018, 14:57
  2. [159] Nagły spadek doładowania ????
    Utworzone przez xdj1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 14-10-2015, 17:20
  3. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-08-2015, 10:03
  4. nagły brak mocy.. 1.9 jtd 16v ! pomocy:(
    Utworzone przez drq777 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 21-09-2012, 16:44
  5. Nagły Brak Mocy!!!!!!!!
    Utworzone przez danloo23 w dziale 156
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 04-06-2010, 23:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory