Strona 94 z 186 PierwszyPierwszy ... 4484858687888990919293949596979899100101102103104144 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 931 do 940 z 1859

Temat: Interfejsy diagnostyczne

  1. #931
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Przebitka jest tak duża w Polsce na allegro, że chinole już sami wystawiają. Właściwie wszystkie oferty z wysyłką dłuższą niż 2-3 dni, to chinole, tajwany itp.

    Ja ostatnio kupowałem parę szpei do mojej R1 lampę tylną zintegrowaną kupiłem za $22. Na Allegro 500 zł. Kierunki ledowe za $3,79. Na allegro 120 zł. Jedyna co było cenowo bliskie, to kamera motocyklowa. Dałem za nią w przeliczeniu z VAT (bo mi wyłapali ) 213 zł. Na allegro 399 zł.

    Przepraszam za offtop.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #932
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtd 8v
    Postów
    70

    Domyślnie

    witam!! Możecie mi powiedzieć krótko czy wystarczy do elm 327 dokupić Adapter TYP 1 aby można było wejść bez przerabiania interfejsu w zakładkę przegląd- serwis?
    Teraz mogę połączyć się tylko z silnikiem, a na innych zakładkach mnie wywala;( DZiekuje

  3. #933
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 2,4 210
    Postów
    589

    Domyślnie

    A czy przejściówka usunie rezystor ze ścieżek samego ELM'a ?

  4. #934
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał soltys Zobacz post
    witam!! Możecie mi powiedzieć krótko czy wystarczy do elm 327 dokupić Adapter TYP 1 aby można było wejść bez przerabiania interfejsu w zakładkę przegląd- serwis?
    Teraz mogę połączyć się tylko z silnikiem, a na innych zakładkach mnie wywala;( DZiekuje
    jak wyżej kolega pisze - wywal jeden rezystor z elma i bedzie hulał

    jak nie wiesz który to odpal gogla i wpisz "rezystor elm alfa" itp :-)








  5. #935
    Użytkownik Rowerzysta Avatar LuQ
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Zabrze / Głubczyce
    Auto
    159 JTDm 16V (187 KM)
    Postów
    92

    Domyślnie

    Straszny tutaj bałagan w tym temacie. Jedni coś polecają, za dwie strony inni odradzają i w sumie nic nie wiadomo...
    To będzie dobre, żeby móc wszystko (ktoś go polecał że wszystko chodzi)? http://allegro.pl/elm-327-1-4-pl-for...901418820.html Czy z niego trzeba usuwać ten rezystor?
    Jak nie to powiedzcie mi co kupić konkretnie (najlepiej z linkiem), żeby mieć pełne możliwości (Alfa 159 JTDm 1.9 16V).

  6. #936
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 2,4 210
    Postów
    589

    Domyślnie

    Nic nie musisz z niego usuwać. Po zakupie poinformuj PMFactory że chcesz kabel do grupy fiata i oni ci go przygotują. Kabel działa w 100% - sam taki mam.

  7. #937
    Użytkownik Rowerzysta Avatar konstantyno110
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    159 1.9 16V (150KM) DFP+EGR ON
    Postów
    288

    Domyślnie

    [MENTION=61730]hideto[/MENTION] i na co pozwala Ci ten elm-327-1-4 bez rezystora w alfie pełny dostęp? Czy jeszcze coś do pełni szczęścia trzeba?

    Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

  8. #938
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 2,4 210
    Postów
    589

    Domyślnie

    Jak dotąd ten kabel po usunięciu rezystora (samemu, bądź przez PMFactory) łączy się z wszystkimi modułami dostępnymi w moich obu autach (AR159 i F PII) oraz samochodem kolegi (F Multipla). Bez problemu łączył się też z ECU KIA Sorento i Ford Focus jakimiś ogólnymi programami. Nie połączył się z VW Polo kolegi.

  9. #939
    Użytkownik Rowerzysta Avatar konstantyno110
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    159 1.9 16V (150KM) DFP+EGR ON
    Postów
    288

    Domyślnie

    Chodzi mi alby o 159 1.9 16V czyli do podstawowych rzeczy starczy w 100 % polecasz?

    Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

  10. #940
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 2,4 210
    Postów
    589

    Domyślnie

    Mogę jeszcze 100 razy powiedzieć, że to wystarczy. Czy uwierzysz to twoja sprawa już. Można zczytać i skasować błędy, odczytać rejestry w samochodzi i ogólnie wszystko co jest w MESie jest dostępne. Oczywiście zakładając ze masz to zainstalowane w aucie.

    Jedyne co mogę dodać, to warto kupić sobie przedłóżkę gniazda OBD. Obudowa tego ELMa wchodzi dość ciasno i lekko odgina gniazdo i otaczające elementy. Używając przejściówki wszystko idzie gładziutko.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne ODB2 dla Gilietta pod wspólpracę ze smartfonem
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-05-2015, 16:31
  2. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne Giulietta
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-11-2013, 08:50
  3. czy te interfejsy się czymś różnią? (obd2)
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-06-2009, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory