Strona 59 z 91 PierwszyPierwszy ... 9495051525354555657585960616263646566676869 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 581 do 590 z 909

Temat: Awaria silnika 2.0 170KM

  1. #581
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Cytat Napisał criss Zobacz post
    EOI pozne czyli mamy post injection czyli mamy wysokie egt
    ile w stosunku do serii jest opóźnione EOI i w jakim zakresie.
    Napisz mi przewidywaną przez Ciebie wartość liczbową EGT w stopniach Celsiusza.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  2. #582
    criss
    Gość

    Domyślnie

    I co mam tu teraz pisac o EOI temat tego nie dotyczy . Wada fabryczna niech tak zostanie, przynajmniej nikt odpowiedzialności za to nie wezmie

  3. #583
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    tbg
    Auto
    AR 156 1.9 JTDm AR 146 1.7 16v boXer
    Postów
    293

    Domyślnie

    Cytat Napisał 5turbo Zobacz post
    Jedno jeszcze pytanie co się stanie jak masz mega duży luz na sworzniu? Z każdym skokiem jest uderzenie ala udar w wiertarce. Teraz sobie zadaj pytanie czemu tłok pęka w górę, a nie w dół, przecież do dołu jest mniej materiału. Z tego silnika z którego cinek dał fotki, pęknięty tłok miał już luz góra dół. Pozostałe miały luz tylko na boki, a więc panewka główki nie była jeszcze wytarta na całej powierzchni. Nie dziwi Cię, że tłok pęka w osi sworznia? Że nie jest przytopiony? Na tłok działają siły cieplne, ale wibracyjne od luzu na sworzniu już nie powinny, a tu takie występują. Nie wiem jak bardziej obrazowo to wyjaśnić. Ciekawe czy u Bociana zostały luzy na sworzniach zweryfikowane, czy nawet nikt tego nie dotknął bo i po co.
    Tu masz luz na 4 tlokach w kazda strone swiata. https://m.youtube.com/watch?v=qb2GWOjlSrw

    Efektem byla glosna praca. Wszystkie 4 tloki cale. Jedynie wytarte sa i luz powstal dlatego.
    Silnik vw

  4. #584
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    A gdzie Ty tu widzisz luz na sworzniach?? Bo na filmie tylko widać luz tłok-cylinder. I to jeszcze w benzynie, a nie dieslu który ma dużo większy stopień sprężania. Żeby zobaczyć luz sworznia pokaż film z tego silnika gdzie mają odpięty tłok od korby i pokazany luz, a jeśli tam jest niepływający sworzeń, to luz sworzeń-tłok.
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  5. #585
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Dalej nie widzę spójności tematu luzu sworznia z powyższym tematem

    Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  6. #586
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Dalej nie widzę spójności tematu luzu sworznia z powyższym tematem
    Dlatego ten wątek ma już 73 strony
    To po co producent ustala normę pasowania sworzeń-panewka główki korbowodu, skoro może być on 10 razy większy wg.Ciebie i nic to nie zmienia. Przecież można by to dużo luźniej spasować. Moje podejrzenie wycierania tej panewki jest związane z jej nowym kształtem . To są główki cięte w V. Luz najpierw robi się na boki, a później po całości i wtedy pęka tłok od wibracji. Sworzeń w 2,0 ma większą średnicę od 1,9 2,4 o 4 mm.
    Ostatnio edytowane przez 5turbo ; 17-01-2016 o 13:52
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  7. #587
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Dalej nie widzę spójności tematu luzu sworznia z powyższym tematem
    Jest też taka spójność:
    uszkodzeniu uległ korbowód, wytarty czop korbowodu lub sworzeń tłokowy i zwiększony luz powoduje nieco większy suw tłoka i jego obijanie o głowicę.

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #588
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Nie no bez przesady "wg ciebie"
    jak najbardziej podzielam twoje zdanie co do tolerancji pasowania,masz racje i jest ok
    Ja mam auto w którym jeszcze nie wiem co jest grane a bocian i kamorado raczej nie miał luzu na sworzniu{chyba że mieli},moja teoria i zaznaczam teoria brzmi że było za ciepło i najsłabszy element w tym wypadku tłok dla 2.0 jtdm padł
    ale jest to tylko teoria.
    Dlatego jeszcze raz powtarzam że palenie szkodzi zdrowiu
    Nie jestem stronniczy i nie zamierzam tworzyć jakiegoś zdania,wolałbym raczej żeby miało to pozytywne aspekty dla przyszłych ewentualnych modyfikacji czy eksploatacji tego silnika,ot taK dla potomnych

    - - - Updated - - -

    No andrew jasna sprawa żę tak mogło być ale w przypadku z którym ja mam doczynienia wątpie że do czegoś dojdziemy bo wóz dojechał o własnych siłach do mnie z pod niemieckiej granicy więc to czy luz powstał i doprowadził do awarii czy powstał już po awarii jest teraz nie do znalezienia.
    Dlatego też jestem za wymianą kompletnej jednostki a nie jej remontowaniem co mi się raczej nie zdarza,w tym przypadku sądze że będziemy mieć po prostu takie 2.0 na części.
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  9. #589
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Nie no bez przesady "wg ciebie"
    jak najbardziej podzielam twoje zdanie co do tolerancji pasowania,masz racje i jest ok
    Ja mam auto w którym jeszcze nie wiem co jest grane a bocian i kamorado raczej nie miał luzu na sworzniu{chyba że mieli},moja teoria i zaznaczam teoria brzmi że było za ciepło i najsłabszy element w tym wypadku tłok dla 2.0 jtdm padł
    ale jest to tylko teoria.
    Komorado mial. Zdjecia Marcina kilka stron wczesniej.



    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  10. #590
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Nie no bez przesady "wg ciebie"
    jak najbardziej podzielam twoje zdanie co do tolerancji pasowania,masz racje i jest ok
    Ja mam auto w którym jeszcze nie wiem co jest grane a bocian i kamorado raczej nie miał luzu na sworzniu{chyba że mieli},moja teoria i zaznaczam teoria brzmi że było za ciepło i najsłabszy element w tym wypadku tłok dla 2.0 jtdm padł
    ale jest to tylko teoria.
    Przecież cinek napisał:
    Luzy na sworzniu wg danych fabrycznych biorąc pod uwagę wartości skrajne są w tolerancji maksymalnie 0,015 w przypadkach w.w było to od 0,05 do 0,09mm !!

    Czyli był luz na sworzniu u kamorado. Ale tak jak pisałem, nikt się do tego nie ustosunkował. U bociana nie wiemy czy to zostało nawet sprawdzone. Dam ci przykład z najszybszego malucha w pl bo innego nie mogę znaleźć. Tak wygląda awaria po pękniętym sworzniu. Akurat ten był za mocno odchudzony.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	12544023_1076751972368994_373864796_o.jpg
Wyświetleń:	130
Rozmiar:	162.6 KB
ID:	188439Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	12562370_1076751949035663_1022164647_o.jpg
Wyświetleń:	151
Rozmiar:	155.9 KB
ID:	188440Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	12562783_1076751965702328_789624639_o.jpg
Wyświetleń:	157
Rozmiar:	144.9 KB
ID:	188441
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Zakup używanej Julki 2.0 170KM czy 1.4 170KM
    Utworzone przez ziomek1988 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 13-12-2014, 16:10
  2. [GTV] Awaria silnika
    Utworzone przez Hostac w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-10-2014, 17:09
  3. 1.9 JTDm awaria silnika?
    Utworzone przez Krajcok w dziale GT
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 14-02-2010, 11:05
  4. [145] awaria silnika
    Utworzone przez zjawa83 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-02-2009, 08:32
  5. [146] awaria silnika
    Utworzone przez żylak w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-03-2008, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory