Moja na dzień dobry pochłonęła 3000zlKupiłem od alfaholika żeby nie było...
Pierwszy rok kosztował mnie 10 000zl. W sumie sam nie wiem na co. Alfa nigdy nie stanęła na drodze, ale zawsze coś tam do zrobienia jest.
Moja na dzień dobry pochłonęła 3000zlKupiłem od alfaholika żeby nie było...
Pierwszy rok kosztował mnie 10 000zl. W sumie sam nie wiem na co. Alfa nigdy nie stanęła na drodze, ale zawsze coś tam do zrobienia jest.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Gonzo ja wydałem 7 w pierwszy rok. Też w sumie za nic
wysłane z WC
[C
Koszty kosztami a serce mowi kup Alfe. Wszyscy moi znajomi jezdza VAGami. Duza czesc A4, A3 i jak slysze ile placa za serwis to ciesze sie ze mam Alfe
Koszty powiedzmy podobne...czasami mniej czasami wiecej...ale Ala ma to cos czego w VAGu nie znajdziesz i jest klase albo dwie wyzej. Przesiadajac sie z Astry na cokolwiek nowszego koszty obslugi wzrosna...o ile to tylko kwestia tego co kupi...ale tu nie chodzi o marke tylko o stan!
Jak lubisz jezdzic z usmiechnieta mordka to kup Alfe...zycie masz tylko jedno![]()
Była Lancia...był Fiat...byla Alfabyło Cabrio
Wróciła Alfaa Ferrari i Maserati ne emeryturze...
A moja jest w rodzinie 8 rokprzejechała w większości bez awaryjnie 100kkm. Tylko jak kupisz złom to na dzień dobry wrzucisz 5-7 tyś zł. I będzie że to Alfa i dlatego.(a tak jest w każdym używanym aucie nie zadbanym) Osobiście polecam. Moja ze mną do końca zostanie [emoji2]
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Koszty tak tylko znaleźć dobrego mechanika do Alfy (która nie wiele się różni od innych aut) jest Ciężko. Bo większość niechce się podejmować. Chodź jak dobrze poszukać to części są te same co w innych autach np.tuleja wahliwa od MB W124, poduszki tylnej belki od Vectry, pasek klinowy taki sam jak w BMW 320.
Stary, daj spokój ze 166-tką, mam lepszą propozycję z takim budżetem na auto.
http://allegro.pl/opel-omega-1992r-1...936357869.html
Poczytaj temat o mojej 166, to zobaczysz co to znaczy mechanicyOstatnio trafiłem na speca od Audi co kłócił się ze mną że ustawi każde V6 bez blokad nawet te w Alfie Romeo i weź tu z takimi ludźmi rozmawiaj albo oddaj samochód do zrobienia np. rozrządu
![]()
Kupowanie 166 do codziennej eksploatacji bez zaplecza technicznego w cenie rynkowej to istne szaleństwo dla osoby która nie wie na co się porywa. Mówię tu szczególnie o przed lifcie. Jeśli auto ma jeździć i wyglądać tak jak fabryka przewidziała to sam koszt części przewyższy kila razy te 5k wydane na zakup samochodu.
Najbardziej rozwalają mnie dyskusje na Facebooku nieoficjanlnej grupy Alfaholików w której ktoś wrzuca ogłoszenie AR 166 v6 15-ste w tym tygodniu w budżecie ok. 4250 zł i pyta ludzi co myślą o tym samochodzie. Tam banda speców wypowiada się co do stopnia zużycia gałki do zmiany biegów, nakładek na pedały i spasowania szczelin pomiędzy elementami nadwozia .... wszystko to w aucie kosztującym tyle co dobry komplet opon i klockiLudzie to zasadniczo idioci i nie zrozumieją, że to są totalne szroty które tylko przypominają normalny samochód a potem są nieporozumienia, narzekania itd. W budżecie 4250 zł można sobie kupić zadbane Seicento do jazdy a nie 166.
Prawda jest taka że koszta doprowadzenia przedlifta w v6 z kondycji samochodu za 4250 zł do auta prawie idealnego to jakieś 20 tyś zł w samych częściach i inaczej niestety się nie da. Kto nie wierzy niech sprawdzi mój profil na forum są tam dokładne wyliczenia z zachowaniem chronologii odbudowy.
No tak ale przesiadka z Fiata Albea na 166 boli znacznie bardziej finansowo niż przesiadka z Golfa 4 na Audi A6 C5. Audi po za tym że toporne jest prostsze do serwisowania, ma generalnie lepszy dostęp do części w cenach niższych niż graty do AR
Na szczęście albea jeździ żonaJa tylko czasami i szybko wracam do 166
![]()
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva