Brera trzyma cenę i moim zdaniem dobrze zachowane egzemplarze będą w przyszłości w cenie. Chociaż bardziej bym stawiał na 2.0 i 1750.
Brera trzyma cenę i moim zdaniem dobrze zachowane egzemplarze będą w przyszłości w cenie. Chociaż bardziej bym stawiał na 2.0 i 1750.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
A takie coś? Powiem szczerze, że bardzo chciałbym mieć 3.2. Wiadomka. Ale pytanie jak z tym silnikiem GM. Pali więcej niż busso? (GTA paliła mi 22l/100 w mieście) Jest awaryjny?
http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-...tml#6c32aeecf8
Czekam aż sprzedam swoją Mazdę (może ktoś chętny http://otomoto.pl/oferta/mazda-mx-5-...-ID6yeqWd.html) i zabieram się za poszukiwania. Wszystkie na otomoto do 30k są bite raczej bo nie mają nalepek giugiaro (dla mnie to wyznacznik że malowane raczej było). ALe jak dobrze zrobione to może i warto. Na pewno wolę najtańsza Brerę niż top GT. Tylko czy nie wpadnę w koszty...
3.2 pali ale w porównaniu np. do 2.2 nie jest to jakaś wielka różnica ale trzeba liczyć 15-16 litrów w mieście (oczywiście wszystko zależy od nogi kierowcy). Jeżeli chodzi o serwis to potrafi dać po kieszenie, pomijając już problem z rozrządem, może pojawić się przy Q4 bolączka z podporą wału napędowego (element ten nie jest wymienialny) a koszt nowego to kilka tysięcy PLN.
Na otomoto/allegro nie widzę aktualnie żadnego 3.2 wartego uwagi![]()
"A zatem posiadanie tego samochodu jest jak życie z przepiękną, lecz przy tym zdrowo kopniętą dziewczyną. Bardzo dobrze wiecie, dlaczego się zaangażowaliście. I w tym samym stopniu jesteście świadomi, że wasz związek po prostu nie ma żadnych szans."
J.Clarkson
Warszawscy Alfaholicy - Facebook Group
Brera Team Poland - Facebook Group
Czyli 3.2 to była moja chwilowa fanaberia. Reasumując. Szukam Brery 2,4 lub 2,2; 159 1.9 lub 2,4; GT 1,9 lub 3,2. Najbardziej Brera 2,4 JTD. Co tam może mnie zaskoczyć oprócz wiadomych dla diesla elementów (sprzęgło, dwumasa)?
koszta:
rozrząd w zależności jak i gdzie robisz 5-9 koła
wał napędowy ASO ok 6 koła, są ludzie pod Piasecznem którzy przerabiają wały na takie z wymienną podporą ( ale raz jest opinia częsci ludzi ze to jest tylko rozwiązanie tymczasowe i szybko sie sypie, 2 to dalej koszt 2-3 tysi)
tylne dyfry lubia się pocić w Q4
i to chyba tyle z takich typowych dla 3.2 bolączek,
+ normalna eksploatacja Brery
w 3.2 masz też większe tarcze z przodu i tyłu tez kilka zł to kosztuje ( za 330 + klocki zapłacilem ok 900 zł, sam przód)
w 2,4 i to 200 km bo taki masz budżet, to musisz sie liczyć ze będą cyrki z głowicą i być moze z turbo, także i tak i tak pakujesz się w wydatki
w przypadku 2.2 rzrząd jak walnie to koszt 4-6 tysi.
Pozwole sobie napisać jeszcze raz: Z swoim budżetem kupuj tą która Ci sie podoba wizualnie i licz na jak najtańsze niespodziankibo i tak obracasz się na poziomie mniejszych bądź większych padak
![]()
Ostatnio edytowane przez Jaso ; 31-01-2016 o 11:30
Brera Team Warsaw
http://www.forum.alfaholicy.org/sprz...odne_rece.html tu fajna sztuka jesli dalej aktualne
Co myślicie o GT z 3.2 w czerwonej skorze *w kontekście smigania bo nie klasyka*
*
http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-gt-ID6ycNGR.html
*
Zamiast 156 zamiana na GT do której nawet ktoś z tyłu sądzie![]()
Czytałem o Grześkowej - wydaje się pewnaCzy tam był modyfikowany wydech?
Pozdr
Jest GTV'97 3.0 V6. Była 156 SW'03 2.4 20V
napewno pewna jest nowy własciciel a raczej jego zona mało jezdziła)i gaz masz i kokretny człowiek ma to gt więc prawde ci powie
![]()